حضور حماسی و بابصیرت مردم، مظهر اقتدار ایران اسلامی است

عباسی با بیان اینکه حضور حماسی و بابصیرت مردم، مظهر اقتدار ایران اسلامی است گفت: مردم سرافراز ایران اسلامی همیشه در مسیر حق و راه نورانی شهدا حرکت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی امروز (پنجشنبه،۸ دی) در اجتماع باشکوه بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری رشت) برگزار شد، شرکت کرد.

 

استاندار گیلان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در روز تجلی ولایتمداری اظهار داشت: مردم با حضور آگاهانه و با بصیرت خودشان برای همگان الگوی ولایتمداری هستند.

 

عباسی افزود: مردم سرافراز ایران اسلامی همیشه در مسیر حق و راه نورانی شهدا حرکت کرده اند.

 

وی با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی(ره) که مردم ولی نعمت ما هستند، افزود: حضور حماسی و بابصیرت مردم در صحنه های مختلف انقلاب، نشاندهنده پایداری، استحکام و مظهر اقتدار ایران اسلامی است.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه باید قدردان حضور و همراهی مردم بود، گفت: باید همراهی و همدلی مردم را ارج گذاشت و با ارائه خدمات شایسته مردم عزیز ایران، در تعالی بیش از پیش نظام اسلامی کوشا باشیم.

 

وی حفظ و رهروی از راه شهدا، پیروی از آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب را موجب رشد و بالندگی کشور عنوان و اظهار کرد: این همدلی و انسجام قطعا موجب عصبانیت دشمنان و خوشحالی مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.

 

 

کد خبر 1243053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha