احداث ۲ سوله بزرگ کارگاهی در زندان مرکزی شیراز با هدف اشتغال حداکثری زندانیان

ابراهیمی گفت: ۲ سوله بزرگ کارگاهی در زندان مرکزی شیراز با هدف ایجاد زمینه اشتغال حداکثری زندانیان راه اندازی شده و اداره کل زندان های فارس برای همکاری با کارآفرینان در این حوزه آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، اسحاق ابراهیمی، امروز پنج شنبه (8 دی) در دیدار با مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور گفت: تحقق اولویت های سازمانی مانند اشتغال زایی برای زندانیان با استفاده از بسیج تمامی امکانات، در اولویت اداره کل زندان های فارس قرار دارد.

مدیرکل زندان های فارس افزود: در پی تعامل با مجموعه قضایی استان، بخش خصوصی و بنیاد تعاون زندانیان، فضای لازم برای اشتغال مولد و همراه با حقوق برای زندانیان فراهم شده است.

وی از راه اندازی 2 سوله بزرگ کارگاهی در زندان مرکزی شیراز خبر داد و اظهار کرد: هدف از احداث این فضا ایجاد زمینه اشتغال حداکثری زندانیان بوده است و اداره کل زندان های فارس برای همکاری با کارآفرینان در این حوزه آمادگی دارد.

ابراهیمی تصریح کرد: زندانی با فراگیری آموزش و فراهم کردن زمینه اشتغال در داخل زندان، پس از آزادی می تواند جذب بازار کار شود و اداره کل زندان های استان وام و تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال زایی به آنها پرداخت می کند.

کد خبر 1243057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha