آمار زندانیان مشغول به کار استان فارس تا پایان سال به سه هزار نفر خواهد رسید

حجت الاسلام موسوی گفت: دادگستری استان برای اشتغال زایی زندانیان از تمام ظرفیت و توان مجموعه قضایی استفاده می کند تا آمار زندانیان مشغول به کار تا پایان سال به سه هزار نفر برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام سید کاظم موسوی، امروز پنج شنبه (8 دی) در دیدار با مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی سه کارگاه بزرگ اشتغال زایی برای زندانیان در استان فارس گفت: ایجاد اشتغال زندانیان موجب تضمین امنیت جامعه خواهد شد زیرا اگر زندانی در زندان حرفه ای بیاموزد پس از آزادی با مشکل مواجه نخواهد شد و احتمال بازگشتش به زندان کاهش می یابد.

رئیس کل دادگستری فارس ادامه داد: دادگستری استان برای اشتغال زایی زندانیان از تمام ظرفیت و توان مجموعه قضایی استفاده می کند تا آمار زندانیان مشغول به کار تا پایان سال به سه هزار نفر برسد و امیدواریم که با همت قضات استان، شمار اشتغال به کار زندانیان در سال آینده به پنج هزار نفر برسد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر، ۸۵۰ زندانی در استان فارس از ظرفیت پابند الکترونیک استفاده می کنند، بیان کرد: برای افزایش این تعداد و تحقق برنامه پیش بینی شده امسال در این حوزه در تلاش هستیم تا زندانیان بیشتری بتوانند از این تسهیلات قضایی استفاده و در کنار خانواده هایشان باشند.

رئیس کل دادگستری فارس همچنین اعلام کرد: با همت خیرین، زمینه آزادسازی زندانیان زن در اندرزگاه های نسوان را هم فراهم می کنیم.

کد خبر 1243061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha