حضور پرشور مردم رضوانشهر در اجتماع حماسه ۹ دی

مراسم بزرگداشت حماسه ماندگار یوم الله ۹ دی با حضور آحاد مردم شریف و متدین رضوانشهر در مصلی امام خامنه‌ای مد ظله‌العالی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حماسه ای که در نهم دی ماه ۱۳۸۸ رقم خورد برگ زرین دیگری بر کتاب قطور انقلاب افزود و در تقویم ایران اسلامی روز «بصیرت و میثاق با ولایت» نام گرفت تا یادمان این روز، تجلی گر آگاهی، اقتدار، غیرت، بصیرت و هوشمندی امتی مؤمن باشد که محاسبات دشمنان را به هم ریخت و آنان را مأیوس کرد.

 

بی تردید این حماسه حاصل درایت، هوشمندی و تدبیر مقام عظمای ولایت در آن برهه از زمان بود که مردم ایران اسلامی نیز با هوشیاری پوزه دشمنان و مزدوران را به خاک مالیدند و چنان فتحی مقابل فتنه شکل گرفت که به عنوان افتخاری دیگر به ثبت رسید.

 

 

حال در این راستا امروز اجتماع با شکوه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت همزمان با سراسر استان در رضوانشهر با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان  برگزار شد.

 

مردم انقلابی رضوانشهر با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر فتنه‌گر» و « مرگ بر اسرائیل»، « نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» و ... انزجار خود را به دشمنان داخلی و خارجی انقلاب نشان دادند.

 

 

همچنین تجمع کنندگان با شعار «خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است» حمایت خود را از ولایت مطلقه فقیه و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی اعلام کردند.

کد خبر 1243069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha