یکپارچگی مردم و حضور در صحنه ۹ دی را به یوم الله تبدیل کرد

عزیزی با تاکید بر اینکه دشمن در این روز یکی از پیچیده ترین فتنه های تاریخ را برای کشور پیش بینی کرده بود، گفت: یکپارچگی ملت انقلابی ایران و حضور میلیونی در صحنه این روز را به یوم الله تبدیل کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، ابراهیم عزیزی امروز پنجشنبه (۸ دی) در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه در ۹ دی سال ۸۸ یک حماسه عاشورایی به وقوع پیوست، گفت: مردم فهیم ایران در این روز دشمن شناسی، بصیرت، تشخیص حق و باطل و جریان شناسی خود را به همگان نشان دادند.

 

نایب‌ رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس حماسه ۹ دی را نتیجه درس گرفتن از عاشورا خواند و افزود: مردم با حرکت خودجوش خود در این روز نشان دادند که تا پای جان بر حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب ایستاده اند.

 

وی با اشاره به اینکه ملت بیدار ایران اسلامی همواره در عرصه های مختلف به میدان آمده و توطئه های دشمنان را شکست داده اند، اظهار کرد: در میان همه این روزها ۹ دی حماسه ای دیگر بود که دست زیاده خواهان و سلطه گران را از انقلاب کوتاه کرد.

 

عزیزی با تاکید بر اینکه دشمن در این روز یکی از پیچیده ترین فتنه های تاریخ را برای کشور پیش بینی کرده بود، تصریح کرد: یکپارچگی ملت انقلابی ایران و حضور میلیونی در صحنه این روز را به یوم الله تبدیل کرد.

 

نایب‌ رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس حرکت مردم در روز 9 دی را بر اساس فرهنگ خواهی و بیگانه ستیزی دانست و خاطرنشان کرد: ۹ دی رفراندوم بزرگ ملت ایران برای دفاع از انقلاب و اسلام بود که زمینه های وحدت ملی را انسجام بخشید.

 

کد خبر 1243070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha