مسئولان ساده‌زیستی را سرلوحه کار خود قرار دهند

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مسئولان باید سیره ساده‌زیستی را در زندگی خود دنبال کنند چرا که عامه مرم به عملکرد و رفتار مسئولان نگاه می‌کنند؛ بنابراین باید فرمایشات رهبری تبدیل به سیره شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد، عصر امروز پنج‌شنبه (۸ دی) در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان، با تبریک فرا رسیدن ۹ دی روز بصیرت امت اسلامی و تسلیت سالروز شادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) یکی از مصادق اتم لیله‌القدر است و سرنوشت همه امت به این بانوی بزرگوار گره خورده است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان، در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید کاری کنیم که پایه‌های نظام در مقابل توطئه‌های دشمنان مستحکم‌تر شود، افزود: این ۴۳ سال بهترین دلیل است که علم و پرچم به دست صاحب اصلی حضرت ولی‌عصر (عج) برسد.

 

وی با اشاره به اینکه هر مدیری که مسئولیت می‌پذیرد باید نظارت کند چرا که عملکرد ما زیر نظر خداوند سبحان است، اضافه کرد: دستگاه نظارتی ما باید به قدری قوی باشد که اگر در جایی مشکل و مساله‌ای پیش آمد بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را برطرف کنیم.

 

امام جمعه اهواز، با بیان اینکه سرنوشت ما نتیجه عملکرد ماست، تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مسئولان باید سیره ساده‌زیستی را در زندگی خود دنبال کنند چرا که عامه مرم به عملکرد و رفتار مسئولان نگاه می‌کنند؛ بنابراین باید فرمایشات رهبری تبدیل به سیره شود.

 

وی در خصوص عزل و نصب‌ها، عنوان کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارند که در عزل و نصب‌ها دخالت نکنند و این موضوع را به دولت واگذار کنند؛ باید دست مدیران ارشد و وزیران را باز بگذاریم اما عده‌ای در این موضوع دخالت می‌کنند که این شایسته نیست.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، با اشاره به اینکه در خوزستان انقدر زیرساخت‌ها فراهم است که اگر مجموعه‌ ظرفیت‌ها در کنار هم قرار یگرند هیچ کار نشدی در استان وجود نخواهد داشت که امیدواریم بتوانیم زمینه را فراهم کنیم تا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد تحولات بنیادی در استان باشیم.

 

کد خبر 1243074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha