پیچیدن عطر یاس در یگان امنیت امام علی(ع)کرمانشاه

پیکر شهید گمنام در یگان امنیت امام علی(ع) کرمانشاه با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی تشییع و در جایگاه ابدی خود آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ،صفورادانایی فرد

حال هوای شهر چند روزی است تغییر کرده است و عطر یاس در کوچه و پس کوچه های شهر پیچیده است امسال تشییع پیکر شهدای گمنام با ایام فاطمیه تقرن پیدا کرده است و حس خاصی را به آدم می دهد، شهید گمنام آوردند ، گرچه نامی ندارد اما همه او را به مردانگی اش و شجاعتش می شناسند. او گرچه معلوم نیست چطور به شهادت رسیده اما این مهم است که به این مقام نائل شده و مردم ما خوب بلدند قدر این مقام را بدانند.

 

شهیدان از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم، قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم، به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیمو اجازه ندادند ذره از خاک ایران اسلامی بدست دشمنان بیفتد،شهدای گمنام کبوتران پر و بال شکسته ای هستند که قرار است در آسمان بهشت خداوند، پر بگشایند و بالاتر از هر کسی پرواز کنند.

 

امروز پنجشنبه (۸ دی ماه) یگان امنیت امام علی (ع) سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه میزبان یکی از لاله های پرپری بود که پس از سال ها  دور از وطن بازگشته است و مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام  که در عملیات بدر و منطقه شرق دجله تفحص شده است دوران دفاع مقدس انجام شد.

 

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف، جمعی از خانواده شهدا و مردم همیشه در صحنه و شهید پرور برگزار شد.

آیت الله مصطفی علما  درمراسم تشییع پیکر شهید گمنام ،گفت: شهدا در راه خداوند جهاد کرده‌اند،و خداوند از شهیدان پذیرایی می‌کند زیرا جزای شهدا نزد خداوند متعال است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، افزود: در تمام مراحل انقلاب شهدا به کشور عظمت دادند و عزت بخشیدند و عزت و عظمت امروز کشور مرهون شهدا است.

 

وی تصریح کرد: این شهدا به امام لبیک گفتند به امامی که به معنای واقعی یک شخصیت عالم، عارف و پرورش یافته مکتب اهل بیت عصمت و طهارت بود و در یک کلام امام (ره) فقط تکلیف محور بودو پیام شهدا این است که مردم امام را تنها نگذاشته‌اید، رهبری را تنها نگذارید و این راه باید ادامه یابد گفت: مردم اگر سعادت ابدی می‌خواهید رهبر را تنها نگذارید.ی عنوان کرد: مقام معظم رهبری با عالی‌ترین تعابیر از شهدا یاد کنند زیرا شهدا به عالی‌ترین شکل ممکن در مقابل خدا تسلیم هستند.

آیت الله علما ، اظهار کرد: شهدا همواره فضای کشور را عوض می‌کنند و امروز عطر حضور شهدا باعث تلطیف فضای اجتماعی و سیاسی کشور می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، گفت:اقتدار امروز انقلاب اسلامی ایران مدیون شهدا است و رشادت‌های این شهدا امنیت و عزت ایران اسلامی را ضمانت کرده است و ضروری است نقش مردم کرمانشاه در دفاع مقدس بازخوانی شود.

 

کد خبر 1243080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha