آیت الله شفیعی عالمی زمان‌شناس است

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی گفت: آیت الله شفیعی با درک نیازهای فقهی و فرهنگی جامعه با تلاش و کوشش علمی و منش اخلاقی در معرفت شناسی جامعه نقش اساسی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امروز پنجشنبه (۸ دی) در مراسم بزرگداشت آیت‌الله سید علی شفیعی و دو فرزندش که با حضور گسترده مردم، مسئولان و جامعه روحانیت، طلاب و برخی شخصیت های لشکری و کشوری در حسینیه ثارالله برگزار شد، با بیان اینکه عالم دین از منظر آموزه های دینی مقامی بس رفیع و بالا دارد، اظهار کرد: آیت الله سیدعلی شفیعی عالم وارسته ای است که سالها در منبر و محراب به نشر احکام الهی و نورانی اهل بیت اهتمام داشته و دارد. 

 

امام جمعه دزفول، افزود: آیت الله شفیعی عالمی زمان شناس است که با درک نیازهای فقهی و فرهنگی جامعه با تلاش و کوشش علمی و منش اخلاقی خود جامعه تشنگان زلال معارف را همواره سیراب نموده است. 

 

وی با قدردانی از آیت الله شفیعی به دلیل اجابت درخواست برگزاری این اجلاس، اضافه کرد: برگزاری این اجلاس نکوداشت اگرچه با کاستی هایی همراه بود اما تکلیفی بود که بر خود احساس می کردیم و خوشبختانه با یاری و تلاش ستاد نکوداشت علما و نخبگان و همچنین با همت و یاری مسئولان موفق به تحقق این مهم شدیم. 

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی، با بیان اینکه آیت الله شفیعی سراسر عمر خود را با تلاش و مجاهدت در خدمت به دین، ولایت و مردم سپری کرده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در زمان بازگشت پیکر مطهر فرزند آیت الله شفیعی که در عملیات کربلای ۴ به فیض شهادت نائل شدند و همچنین در زمان ارتحال دیگر فرزند برومند ایشان یعنی مرحوم حجت الاسلام سید محسن شفیعی پیام لطف و تسلیت به محضر ایشان دادند که این امر سندی افتخار آمیز برای معظم له محسوب می شود.

 

وی در پایان از تمام افراد و دستگاه ها و مجموعه هایی که در راستای برگزاری هرچه بهتر این نکوداشت همکاری داشتند قدردانی کرد.

 

کد خبر 1243088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha