برنامه های سومین سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان به صورت رسمی آغاز شد

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در ماه های اخیر برای بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران وفادارش؛ ویژه برنامه های دهه مقاومت از هشتم تا هجدهم دی ماه در کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در ماه های اخیر برای بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران وفادارش؛ ویژه برنامه های دهه مقاومت از هشتم تا هجدهم دی ماه در کرمان برگزار می شود.

 

 

این در حالی است که گلزار شهدای کرمان؛ مدفن سردار بزرگ مقاومت و یار وفادارش حاج حسین پورجعفری در روزهای اخیر شاهد حضور خیل جمعیتی است که از داخل و خارج کشور خود را برای زیارت شهدا به کرمان رسانده اند.

 

 

 

برنامه های دهه مقاومت از امشب(۸ دی ماه) با قرائت دعای پرفیض کمیل توسط پویانفر از جوار مرقد شهید سلیمانی به صورت رسمی آغاز شد و با دعای ندبه فردا توسط حاج صادق آهنگران ادامه می یابد.

 

 

این ادعیه به صورت زنده نیز از سیمای سراسری پخش می شود.

 

 

عصر امروز نیز دو ویژه برنامه با سخنرانی حجج اسلام دکتر رفیعی و حسینی اراکی و اجرای سرود نوجوانان استان فارس در گلزار شهدا برگزار شد.

 

 

برگزاری یادواره شهدا در روستای اسعدیه نرماشیر با حضور سهراب سلیمانی، برادر شهید سلیمانی و در دانشگاه آزاد کوهبنان از دیگر برنامه های امروز اعلام شده بود.

 

 

برنامه های دهه مقاومت در روز هجدهم دی ماه- سالروز تدفین شهید سلیمانی و یار وفادارش حاج حسین پورجعفری- با برگزاری اجلاسیه و حضور شخصیت های کشوری و لشکری و داخلی و خارجی در کرمان پایان می یابد.

کد خبر 1243114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha