ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان به ۱۸۲ دستگاه افزایش می‌یابد

به گفته نوری، امسال ۴۳ دستگاه اتوبوس، ۳۶ دستگاه مینی‌بوس دو درب و ۲۵ دستگاه ون توسط شهرداری زنجان خریداری شده است و ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان به ۱۸۲ دستگاه افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، داود نوری عصر امروز در مراسم رونمایی از ناوگان جدید حمل و نقل اظهار کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل یکی از اولویت‌های شهرداری است و به همین منظور امسال 41 اتوبوس ( 18 اتوبوس از یک شرکت و 23 اتوبوس از یک شرکت دیگر) خریداری شده است.

 

 

رئیس سازمان اتوبوسرانی زنجان ادامه داد: 25 دستگاه ون نیز برای نوسازی ناوگان حمل و نقل خریداری شده است و برای خریداری کل این اتوبوس، مینی‌بوس و ون‌ها 121 میلیارد تومان هزینه شده است.

 

 

وی با اشاره به اینکه در صورت اضافه شدن این تعداد اتوبوس، مینی‌بوس و ون تعداد خودروهای فعال در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر به 182 عدد خواهد رسید، افزود: در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی 25 دستگاه اتوبوس که دارای سن بالا بودند با صرف مبلغ 10 میلیارد تومان بازسازی شدند.

 

 

نوری ادامه داد: در ارتباط با تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی هم تسهیلاتی  برای نوسازی تاکسی‌های مدل ۸۴ و ما قبل وام پرداخت می‌شود که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سازمان از آن استفاده کنند.

کد خبر 1243115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha