شهید سلیمانی به یک چهره جهانی تبدیل شد

سید محمد حسینی گفت: همه مردم ایران و آزادگان جهان دلداده حاج قاسم هستند و شهید سلیمانی تبدیل به یک چهره جهانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب (۸ دی ماه) سید محمد حسینی در دوازدهمین جشنواره یادمان ولایت در جیرفت، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و یاد و خاطره شهید سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی به رهبر معظم انقلاب اسلامی ارادت خاصی داشتند و انسانی وارسته و ولایی بود و عاقبت بخیر شد.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهوری با اشاره به این که همه مردم ایران دلداده حاج قاسم هستند، اظهار کرد: شهید سلیمانی تبدیل به یک چهره جهانی شد.
 
وی با بیان این مطلب که می توان رهبر معظم انقلاب اسلامی را زبان حاج قاسم به خوبی شناخت، افزود: شهید سلیمانی در وصیت نامه خود این گونه نوشته، «من نسبت به علما و مراجع سراسر دنیا شناخت دارم و کسی را اینگونه در حکمت، اخلاق و اداره کشور نیافتم.
 
حسینی عنوان کرد: شهید سلیمانی در جای دیگری از وصیت نامه اش می گوید؛ امروز قرارگاه جمهوری اسلامی حرم است اگر این حرم بماند دیگر حرم ها  می ماند و تاکید می کنند به جبهه مقاومت و مبارزه که هر کشوری نیاز به رهبری دارد و این رهبری باید به ائمه اطهار (ع) وصل باشد.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهوری ادامه داد: حاج قاسم می گوید؛ ولایت فقیه تنها نسخه شفا بخش است و برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نکنید.
 
وی با تاکید بر این که امروز باید به این وصایای شهید سلیمانی عمل کنیم، عنوان کرد: همچنین شهید سلیمانی در وصیت نامه خود گفته است؛ برادران، رزمندگان، یادگاران جنگ یکی از شئون عاقبت  به خیری رابطه قلبی و دلی حقیقی با این حکیمی است که سکان این انقلاب را دارد.
 
 حسینی خاطرنشان کرد: حاج قاسم می فرماید؛ حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) از اولیا الهی است و ما تابع تشخیص ایشان هستیم چون عاقبت بخیری در این است.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهوری اظهار کرد: امروز ما مرید سردار دل ها هستیم و دیار کریمان به خودش می بالد که در کشور های خارجی نام سردار را به بزرگی یاد می کنند.
 
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: شهر جیرفت دارالولایه است و فردا  ۹ دی باید یکبار دیگر با ولایت عهد و پیمان ببندیم.
کد خبر 1243122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha