نماز جمعه پایگاه وحدت بخشی و بصیرت است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، اقامه نماز جمعه را خار چشم دشمنان خواند و گفت: نماز جمعه پایگاه وحدت بخشی و بصیرت است و از تریبون نماز جمعه باید مشکلات مردم به گوش مسئولان برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز(8دی)، در مراسم معارفه امام جمعه بخش کوهنانی شهرستان کوهدشت اظهار داشت: اقامه نماز جمعه، خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان به آثار و برکات نماز جمعه اشاره کرد و افزود: بر پایی نماز جمعه روحیه فداکاری را در ملت ایران تقویت می کند.

 

وی عنوان کرد: تریبون نماز جمعه فرصتی برای امید بخشی در جامعه، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی، بیان مطالبات مردم و فرصتی برای رفع مشکلات است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: ائمه جمعه با بهره مندی از ظرفیت و فرصت نماز جمعه  باید مشکلات مردم را در شهرها، بخش و روستاها به گوش مسئولان برسانند و در رفع مشکلات مردم و جامعه نقش آفرینی کنند.

 

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به اصل نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی خنثی کننده توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب است.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم حجت الاسلام «علی ملکی» به عنوان امام جمعه جدید بخش «کوهنانی» معرفی و از خدمات حجت الاسلام «ابوالحسن آروانی» امام جمعه قبلی این بخش قدردانی شد.

کد خبر 1243135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha