شهدا با بصیرت در راه مبارزه با دشمنان اسلام قدم گذاشتند

حجت الاسلام شکری گفت: شهدا با بصیرت و تیزبینی خود در راه مبارزه با دشمنان اسلام و مستکبرین جهانی قدم گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری شامگاه پنج شنبه (۸ دی) در هیئت کهف الشهدای بیرجند با گرامیداشت حماسه ۹ دی، اظهار کرد: مسیر تکاملی را انسان و جامعه باید طی کند و درخت تناور اسلام رشد خواهد کرد یا با این قافله همراه می شوید و آن را دوست می دارید و جان خود را فدایش می کنید و عالم و امین و صادق و مثل شهید سردار سلیمانی می شوی که همه به او عشق می ورزند.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه کشته شدن انسان در مسیر حق بافضیلت ترین نوع مرگ است، افزود: باید بدانیم خیر و شر چیست و باید از شر تنفر داشته باشیم و از بوی گند دروغ، تهمت و غیبت فرار کنیم.

 

وی با تأکید بر اهمیت افزایش بصیرت و تیزبینی جامعه، ادامه داد: باید شامه یک انسان مومن آنقدر قوی باشد که بوی گند تبلیغات علیه اسلام را از فاصله هزاران سال نوری متوجه شود.

 

حجت الاسلام شکری با بیان اینکه طمع انسان را کور و کر می کند، تصریح کرد: امام صادق (ع) درباره عمویش عباس می‌فرماید: «کَانَ عَمّنَا العَبَاس نَافِذ البَصِیرة؛ عموی ما عباس دارای بصیرت ژرف بود».

 

نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: شهدا با بصیرت و تیزبینی خود در راه مبارزه با دشمنان اسلام و مستکبرین جهانی قدم گذاشتند.

 

وی با اشاره به اگر به حرف خدا و پیامبر(ص) عمل کنیم شما را حیات می بخشد، گفت: اگر انسان مراقب واجب و حرامش باشد خداوند به او بصیرت و تیزبینی می دهد که اگر دشمن از هزاران کیلومتر دورتر برای او نقشه بکشد، می فهمد و آن را خنثی می کند.

 

حجت الاسلام شکری در پایان عنوان کرد: هر کسی در مقابل امام راحل ایستاد امروز در زباله دان تاریخ انقلاب قرار دارد.

 

 

 

 

کد خبر 1243158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha