پیام حماسه ۹ دی  حمایت مردم از اصل نظام جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام کاظم لو گفت: مردم در روز ۹ دی این شعار خواهد داشت که دشمنان خارجی و کسانی که در داخل شعارهایشان را عوض کردند، بدانند صاحب اصلی این نظام مردم هستند و هرجا لازم باشد این مردم به میدان آمده و گوش به فرمان رهبری این جامعه را پیش می برند.

حجت الاسلام رضا کاظم لو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین گفت: نظام جمهوری اسلامی متشکل از ۲ رکن است، رکن نخست آن مردم و جمهویت بوده و رکن دوم اسلام است و این ۲ رکن هر جا با هم بوده و در کنار هم قرار گرفتند نظام برپاست و هرجا اسلامیت از مردم جدا شود و یا مردم از اسلام جدا شوند یک بخشی از این ترکیب شکست می خورد.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین ادامه داد: روز ۹ دی که از سال ۸۸ به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شد، با حضور مردم و راهپیمایی عظیم ملت بعد از فتنه هایی که مرکز جمهوریت و اسلامیت را نشان گرفته بود، محقق شد و بارها بزرگان از جمله مقام معظم رهبری از مردم تشکر کردند که مردم با بصیرت در زمان لازم از جمهوریت و اسلامیت دفاع جانانه کردند.

 

وی عنوان کرد: این نظام بستگی به مردم دارد و مردم در همه زمان ها به وظایف خود عمل کردند و از این رو، این روز ماندگاری شد و در آن زمان و فتنه ها که داشت به شعائر اسلامی و مقدسات توهین می شد، مردم به میدان آمده و فتنه ها را جمع کردند.

 

حجت الاسلام کاظم لو اعلام کرد: از این واقعه باید درس گرفت از جمله در زمان حاضر، مشکلات جامعه را باید اهل جامعه حل کند و در این اغتشاشات هم مشاهده کردیم اقشار مختلف مردم حضور پرشور و قوی را در ۱۳ آبان داشتند که پیام رسایی برای اغتشاشاگران داشت.

 

وی تصریح کرد: امروز هم همه کسانی که دل به ایران قوی دارند ممکن است حتی اختلافاتی هم داشته باشند و چون ایران را قوی می خواهند با حضور خود حماسه دیگری را در این روز محقق خواهند کرد و این شعار خواهد داشت که دشمنان خارجی و کسانی که در داخل برای برخی اغراض و فریب ها، شعارهایشان را عوض کردند، بدانند صاحب اصلی این نظام مردم هستند و هرجا لازم باشد این مردم به میدان آمده و گوش به فرمان رهبری این جامعه را پیش می برند.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین با اشاره به اغتشاشات اخیر تأکید کرد: مسئولان مقداری باید برنامه هایشان را نسبت به گذشته تغییر اساسی دهند، مسئولان از این تهدید پیش آمده به عنوان یک فرصت استفاده کنند.

 

وی توضیح داد: بخشی از  مشکلات داخلی را مسئولان باید حل کنند مردم ما دوستدار انقلاب هستند البته گاهی مشکلاتی هست و عده ای به میدان آمده و دشمن میدان داری می کند ولی اگر مسئولان با مردم صداقت داشته باشند مردم تحمل همه مشکلات را دارند، مشکلات امروز بیش از اوایل انقلاب نیست و پیشرفت های بسیاری در همه امور داشته ایم.

 

حجت الاسلام کاظم لو خاطر نشان کرد: نکته دیگر ساده زیستی است، لازم است مسئولان در جمع و یا راهپیمایی قرار می گیرد خود را از این ملت دانسته و حالت جدایی از مردم را نداشته باشند ما این را تجربه کرده ایم هر جا مسئول در کنار مردم بود بدون امتیازی، حرف مسئول برای مردم مقبول بود.

 

وی گفت: در این کشور همه با هم زندگی می کنیم اگر مشکلی هست برای همه و اگر نعمتی هم وجود دارد برای همه هست بنابراین اگر صداقت باشد که البته این امر وجود دارد بسیار کارساز است و باید بازخوانی برخی برخوردها را داشته باشیم و مردم انتظار این معنا را دارند و ثابت کردند در مشکلات کنار مسئولان هستند و با حضور مردم این اغتشاشات جمع شد و باید مسئولان هم پاسخگوی سوالات مردم باشند.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین یادآور شد: ما هم از جانب حوزه علمیه از همه برای شرکت در این حماسه دعوت کرده ایم و ان شاالله با این حضور معنادار و حمایت از اصل نظام و رهبری را به نمایش گذاشته و با میثاق دوباره با ولایت و رهبری مسیر را برای ادامه این نظام هموارتر کنیم.

 

کد خبر 1243174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha