بصیرت و آگاهی مردم در اغتشاشات اخیر نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد

گیل چالانی با بیان اینکه بصیرت مردم در اغتشاشات اخیر نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد گفت:هدف دشمنان از طریق فضای مجازی گول زدن نوجوانان و جوانان ما بود اما ملت و جوانان غیور ما به دشمنان مجال نفوذ ندادند و آگاهانه صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حامد گیل چالانی روز گذشته(پنجشنبه، 8دی) در نشست بصیرتی با محوریت جهاد تبیین در جمع کارمندان کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال با اشاره به فرارسیدن حماسه ۹دی روز بصیرت و تجدید میثاق مردم با ولایت و دهه بصیرت اظهار کرد: معاندین و سردم داران نظام سلطه با برنامه ریزی از ماها قبل در سال ۸۸ با رمز تقلب در انتخابات فتنه ۸۸ را راه اندازی کردند.

 

فرماندار ماسال وجود چنین فتنه هایی را سب رشد و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: نظام اسلامی و دین اسلام به زعم دشمنان برای برپایی حکومت مناسب نیست و دین را از سیاست جدا میدانند و این فتنه ها در ۴۳ سال از حکومت اسلامی با نظام بوده است.

 

وی به اغتشاشات اخیر در کشور که شباهت های فراوانی با فتنه ۸۸ داشت اشاره داشت و گفت: برنامه ریزی فتنه در سال 88 ماها قبل از آن بوده که از پلن های متعددی برخوردار بود و فتنه های اخیر نیز چنین برنامه ریزی شده است.

 

گیل چالانی با بیان اینکه بصیرت و آگاهی مردم در اغتشاشات اخیر نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد تصریح کرد: هدف دشمنان از طریق فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای گول زدن نوجوانان و جوانان ما بود و خواستند فضای کشته‌سازی عظیمی را پیاده و مردم با هم درگیری مسلحانه داشته باشند اما ملت و جوانان غیور ما به دشمنان مجال نفوذ ندادند و آگاهانه صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: امروزه هیچ کشوری توان حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران را ندارد و لذا تنها راه نفوذ آنها جنگ و درگیری داخلی است و ملت بزرگ ایران آگاهانه جواب دندان شکنی به معاندین اسلام و انقلاب خواهند داد.

 

 

کد خبر 1243192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha