۹دی را می توان انقلاب دوم نامید/در  حماسه ۹دی  ملت ایران توطئه دشمن را ناکام گذاشتند

حجت الاسلام و المسلمین دولابی گفت: در ۹دی ملت ایران توطئه دشمن را که ۶ماه کشور را گرفتار درگیری های داخلی کرده بودند، ناکام گذاشتند و ۹دی را می توان انقلاب دوم نامید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمد حاج ابولقاسم دولابی، امروز جمعه( ۹ دیماه)، در مراسم گرامیداشت حماسه ۹دی که در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد،اظهار کرد: در ۹دی ملت ایران توطئه دشمن را که ۶ماه کشور را گرفتار درگیری های داخلی کرده بودند، ناکام گذاشتند و ۹دی را می توان انقلاب دوم نامید.

مشاور رییس جمهور و عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در روز ۹دی ملت با وجود برخی اختلاف نظرها زیر پرچم ولایت و بصیرت جمع شدند که این نشان از بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران است. 

وی با بیان اینکه یوم الله ۹ دی، عظمت انقلاب اسلامی و نظام مقدّس جمهوری اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشید، گفت: : مردم ایران با بصیرت خود نقشه های دشمن را در جنگ ترکیبی اخیر نقش بر آب کردند جنگی که در هیچ برهه ای از تاریخ انقلاب اسلامی سابقه نداشته است.

حجت الاسلام و المسلمین دولابی گفت: در حوادث سال جاری دشمن تمام ظرفیت خود را بسیج کردند اما باز از بصیرت ملت ایران شکست خورد.

این مسئول ادامه داد: دولت مردمی با نگاه بصیرتی و تعالیم رهبری اقدامات جهادی خود را به رغم مشکلات اقتصادی شروع کرده بطوری که میزان صادرات کشور ۵۰درصد افزایش یافته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران نشان داد فتنه‌های دشمنان در اراده آنها تاثیری نمی‌گذارد و علیرغم مشکلات اقتصادی حامی نظام بوده و به دشمن باج نخواهند داد.

وی در پایان سخنان خود تا کید کرد: بصیرت یعنی دیدن تحولات جهانی و نگاه عمقی به حوادث داشتن است.

کد خبر 1243218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha