بالاترین احترام و اکرام به زن را اسلام به وجود آورد / مردم دین را خط قرمز خود می‌دانند و احساس تکلیف می‌کنند

حجت الاسلام نظرپور گفت: امروز شاهد هستیم که شعارهای انحرافی داده می شود و با بهانه های واهی و دروغ اغتشاشات اخیر به وجود آمد اما بالاترین خدمت به زن را اسلام کرده و احترام و اکرام به زن را اسلام به وجود آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام ولی نظرپور امروز (9 دی ماه) در آئین گرامیداشت 9 دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مصلی اردبیل گفت: بصیر کسی است که همیشه در صحنه باشد و از هویت دینی خود دفاع کند و آنچه که به افراد بصیرت می دهد تاسی از قرآن کریم و پیروی از پیامبر مکرم اسلام (ص) و اهل بیت (ع) و آخرت بینی، ایمان و تقوای الهی است نه اینکه بنشینیم پای حرکت بیگانگان، یهودی و نصرانی با آنها نمی توان به بصیرت رسید.

 

سخنران ویژه مراسم گرامیداشت 9 دی و امام جمعه موقت نمین تصریح کرد: اگر بخواهید بصیرت پیدا کنید باید پیرو امام باشید و از راه شهدا تاسی بگیرد و بدانید که تنها راه بصیرت افزایی پیروی از کلام رهبر معظم انقلاب است.

 

وی اذعان داشت: متاسفانه امروز برخی ها می خواهد بخاطر گرایش به غرب حیثیت، ناموس و شرف خود را بفروشند اما معنویت و فعالیت ها دینی کشور را از هجوم دشمنان مصون نگه داشته و اجازه تعدی به دشمنان نمی دهد.

 

حجت الاسلام نظرپور اضافه کرد: عواملی که به عنوان پیروزی مسلمین در قرآن کریم بیان شده تکبه به خداوند متعال، بصیرت و صبر داشتن است باید این سختی ها را بگذرانیم و کسانی که راه الهی را انتخاب کرده اند باید این سختی ها را تحمل کنند زمانی که پیامبر مرک اسلامی وارد مکه شد ابوسفیان گفت متوجه نشدم که شما چظور وارد شهر شدید من با شمشیر ها زیادی داشتیم و از سپاهم با کباب پذیرایی می کردم اما شما با نان و خرما و افراد قلیل بر ما پیروز شدید، پیامبر (ص) فرمود من با خدا پیروز شدم.

 

امام جمعه موقت نمین یادآور شد: کسانی که اغشاشات اخیر را ایجاد کرده اند مگر به خدا اتکا کرده اند نه اینطور نیست بلکه با سخنان کذب و دروغ می خواهند پیروز باشند من به گفته کارشناسان بیش از 54 هزار خبر دروغ علیه جمهوری اسلامی ایران تولید می کنند تا آتش اغتشاشات خاموش نشود ریشه همه این فعالیت ها دروغ هست پس مطمئن باشید که با یاری خداوند متعال همه این فتنه ها خنثی خواهد شد.

 

حجت الاسلام نظرپور عنوان کرد: امروز شاهد هستیم که شعارهای انحرافی داده می شود و با بهانه های واهی و دروغ اغتشاشات اخیر به وجود آمد اما بالاترین خدمت به زن را اسلام کرده و احترام و اکرام به زن را اسلام به وجود آورد.

 

سخنران ویژه مراسم گرامیداشت 9 دی افزود: ملت ایران در 9 دی ماه با حضور در صحنه انقلاب خواستار برخورد با افراد که به قرآن، انقلاب و حریم امام حسین (ع) توهین کردند، شدند و از ارزش های دینی و انقلابی خود دفاع کردند و امروز نیز همین افراد پای کار هستند و حاضرند که این اغتشاشات را خاموش کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم دین را خط قرمز خود می دانند و احساس تکلیف می کنند و مجاهدانه وارد صحنه می شوند و در برابر افرادی که کشور را به خاطر پول فروختند می ایستند.

 

کد خبر 1243223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha