خروش مردم کرمانشاه در حماسه ۹ دی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود

مردم غیور کرمانشاه باردیگر در حماسه ۹ دی با خروش خود در خیابان ها شهر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان نظام و انقلاب زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، مردم غیور و شهید پرور کرمانشاه ، نماینده ولی فقیه در استان  کرمانشاه، مسئولان ارشد استان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا همزمان با سراسر کشور بار دیگر در حماسه ۹ دی حماسه خلق کردند .

 

براساس این گزارش،  مردم انقلابی و مرزدار کرمانشاه امروز جمعه ۹ دی همزمان با «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، با تجمع در مسجد جامع این شهر و سردادن شعارهای دشمن‌شکن بر پیمان همیشگی خود با آرمان‌های امام و انقلاب و ولایت تاکید کردند.

 

همچنین، ۹ دی‌ماه ۱۳۸۸ از جمله مهم‌ترین روزهایی است که توسط ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است. در این روز مردم ایران در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، در برابر فتنه‌گران قد علم کرده و حجت را بر آنان تمام کردند. در این روز مردم در تمام شهرها و استان‌های ایران، پا به عرصه گذاشته و به فتنه‌گری‌های معاندین و دشمنان نظام پایان دادند. 

در فتنه ۸۸ تمام جهان استکبار، غافلان و منافقان در برابر ملت ایران قرار گرفتند که به حول و قوه الهی، رهبری امام خامنه‌ای و حضور با بصیرت مردم فتنه به پایان رسید و دشمنان ملت ایران اسلامی رسوا شدند.

 

مردم همیشه در صحنه کرمانشاه  امروز جمعه ۹ دی ماه با سردادن شعار «لبیک یا حسین» و با در دست داشتن پلاکاردهای «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» «مرگ بر آمریکا» « مرگ بر فتنه گر» «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از هتاکی حرمت شکنان اعلام کردند.

 

کد خبر 1243225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha