۹دی، نمایش بصیرت و هشیاری ملت ایران است

حجت الاسلام شاهرخی تقوت وحدت و همدلی را رمز مقابله با توطئه های دشمنان دانست و گفت: یوم الله ۹دی نمایش بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران و نماد اتحاد و برادری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلیمن سید احمد رضا شاهرخی امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: فتنه 88 پس از برگزاری انتخاباتی باشکوه در سال ۱۳۸۸ کلید زده شد و کسی که بازنده انتخابات بود خود را قبل از شمارش آرا پیروز اعلام با اتهام به نظام و موجب تفرقه شد.


نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: مردم با بصیرت و هوشاری با حضور در ۹ دی پاسخ فتنه‌گران را دادند.


وی با اشاره وجوه اشتراکی فتنه 88 و فتنه 1401، افزود: تقویت وحدت وهمدلی مهم ترین راه خنثی شدن توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام شاهرخی  حماسه یوم الله 9دی را شکوه ولایت پذیری ملت ایران دانست و ادامه داد:  مردم نشان دادند حامی ولایت فقیه هستند و هرگز از راه انقلاب کوتاه نخواهند آمد و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

مکتب شهید سلیمانی، مکتب ولایت پذیری و پشتیبانی از ولایت است

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه  اشاره به ۱۳ دی سالروز شهید حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت، بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی مکتب بصیرت، دشمن شناسی و ولایت پذیری است.

حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی،مکتب اسلام و پشتیبانی از ولایت فقیه است، افزود: رمز موفقیت در برابر توطئه های دشمنان ولایت مداری است.

وی ادامه داد: اتصال به ولایت مهم است و باید در درجه بالا قرار گیرد و افراد را باید ترغیب به این امر مهم کنیم.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به شکوه حضور مردم در مراسم استقبال از شهدا و برگزاری مراسم فاطمیه، افزود: شکوه حضور مردمی در ایام فاطمیه و استقبال از شهدا، نشان دهنده این واقعیت است که آرمان و ارزش های دینی همچنان حرف اول را در استان می زند و از دستگاه‌های اجرایی مرتبط همچنین مردم برای برگزاری این آیین باشکوه تشکر می‌کنیم.

معرفی سبک زندگی بزرگان و علمای دینی ضروری است

امام جمعه خرم آباد همچنین با اشاره به دوازدهم دی ماه دومین سالروز ارتحال آیت الله مصباح یزدی، اظهار کرد: آیت الله مصباح مجتهدی عالم و دانشمند در رشته های گوناگون معارف اسلامی بود.

وی افزود: آیت الله مصباح یزدی دارای آثار متعدد در علوم انسانی است و شخصیت مبارز و محکم و استوار در مقابل انحرافات فکری و فرهنگی می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: آشنایی عموم مردم و روحانیت با سبک زندگی بزرگان و راه و روش علمای مجاهد ضروری است.

 

کد خبر 1243226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha