دشمنان نمی‌خواهند ثبات و آرامش در کشور باشد/کشته سازی از نقشه‌های دشمن در فتنه‌هاست

ذوالنوری گفت: با شکست فتنه اخیر دشمنان در تلاش هستند تا ثبات و آرامش در کشور نباشد که در این راستا اخراج جمهوری اسلامی از کمیسیون حقوق زن سازمان ملل و اتهام ارسال پهباد و موشک به روسیه را مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنوری  امروز (جمعه ۹ دی‌ماه) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم، با اشاره به فرارسیدن حماسه 9 دی گفت: ملت بزرگ ایران با درک صحیح از شرایط سیاسی جامعه همواره پای انقلاب بوده‌اند و از نظام اسلامی دفاع کردند.

 

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی افزود: این حضور مردم در عرصه‌ها تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و به آن‌ها ثابت کرد که مردم بزرگ ایران، پای ارزش‌های اسلامی هستند.
 

 

وی گفت: در ماجرای سال 88 قبل از انتخابات آن سال، چندین نفر از سران ملی مذهبی و برخی آقازاده با سفر به آمریکا و دیدار و هم‌اندیشی با سران اپوزیسیون جلسه علیه انقلاب اسلامی تشکیل دادند که نتیجه آن دو کلیدواژه دروغ و تقلب بود تا از آن استفاده کنند.

 


ذوالنوری با اشاره سکوت خواص در آن زمان گفت: افرادی بودند که کنار امام و رهبری قرار داشته و همواره مدافع انقلاب بودند، اما در آن زمان با سکوت خود از فتنه گران دفاع کرده و بر هیزم اغتشاشات افزودند.

 


نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش رهبری معظم انقلاب گفت: ایشان با آگاهی و مقاومت فتنه سال 88 را ابتر گذاشته و ایشان جور سکوت خواص را به‌تنهایی به دوش کشیدند.

 


ذوالنوری با اشاره به نقشه‌های نخ‌نما شده دشمنان گفت: در آن زمان نیز کشته سازی را در دستور کار داشتند که در فتنه اخیر نیز این موضوع کشته سازی بار دیگر تکرار شد.

 


وی با اشاره به فتنه اخیر گفت: اتاق‌های فکر ضدانقلاب در فتنه اخیر نیز تلاش کردند تا مردم را به سمت پادگان‌ها و برخی از نقاط حساس شهری بکشانند تا نظام مجبور به تیراندازی شده و بهره‌برداری خود را ببرند.

 


نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همراهی مردم با نظام اسلامی گفت: مردم مشکلات اقتصادی بسیاری دارند اما بااین‌وجود از نظام اسلامی دفاع کرده و اجازه به آشوبگران و فتنه گران نمی‌دهند.

 


ذوالنوری گفت: با شکست فتنه اخیر دشمنان در تلاش هستند تا ثبات و آرامش در کشور نباشد که در این راستا اخراج جمهوری اسلامی از کمیسیون حقوق زن سازمان ملل و اتهام ارسال پهباد و موشک به روسیه را مطرح کردند.

 


وی گفت: دولت و مجلس باید عزم خود را برای رفع مشکلات مردم به کار بسته و هر چه رضایت عمومی بیشتر شود، دست دشمنان نظام خالی‌تر خواهد شد.

کد خبر 1243230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha