حضور جهادی مردم، حماسه ۹ دی را خلق کرد

امام جمعه فاروج گفت: حضور جهادی مردم، حماسه ۹ دی را خلق کرد تا این روز یوم الله، یعنی روزی که دست خدا از آستین ملت برای یاری دین بیرون آمد، نامگذاری شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام عباسعلی نوروزی امروز جمعه در همایش گرامیداشت روز ۹ دی در مسجد جامع فاروج اظهار کرد: حضور مردم در حماسه ۹ دی، خط مقاومت را تقویت و دشمن را عقب راند.

 


امام جمعه فاروج، بصیرت مردم را موثر در خلق این حماسه برشمرد و افزود: امروز بیش از گذشته به این بصیرت احتیاج است تا جای شهید و جلاد عوض نشود.

 


وی با بیان اینکه مردم این روزها کارکرد رسانه را بیش از پیش دیده اند، گفت: بسیاری از جوانان فریب خورده، دوست را دشمن تلقی کردند که ناشی از اثر گذاری رسانه در تغییر مسیر اهداف است.

 


حجت الاسلام نوروزی افزود: بصیرت یعنی اینکه بدانیم ممکن است همسر پیامبر باشد اما در برابر راه پیامبر بایستد و یا حتی مسجد هم می تواند ضرار شود.

 


وی گفت:  پس نگاه ما به افراد و شخصیت ها نباید باشد و در مسیر معیارهای اسلامی باید حرکت کنیم و قرآن روی نیزه، ما را از قرآن ناطق جدا نکند.

 


وی با بیان اینکه، زن، زندگی و آزادی زیر سایه قرآن و مکتب فاطمی اتفاق می افتد، افزود: اسلام،  زن را روی دست گرفته و به جهان نشان داده که می تواند در عین محجبه بودن، وکیل، وزیر، استاد دانشگاه، مدیر، راهبر فرهنگی و اجتماعی و... باشد.

 


حجت الاسلام نوروزی با اشاره به اینکه غرب از معرفی زنی با چنین مولفه هایی بیم دارد، بیان کرد: آنان نگران این هستند که مبادا زنان جهان به این سمت گرایش یابند.

 


وی گفت: برای عبور از همه گردنه های نظام نیازمند بصیرت هستیم و آحاد جامعه باید خود را به آن مسلح کنند.

 

 

 

کد خبر 1243244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha