۹وی روز سرافرازی پرچم اسلام است

حجت الاسلام هاشمی، گفت: ۹ دی روز سرافرازی پرچم اسلام است و مردم در حماسه ۹ دی با بصیرت و حضور به موقع در صحنه ایستادگی خود را از انقلاب، ولایت و رهبری به نمایش گذاشتند و توطئه دشمن را خنثی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت الله هاشمی، امروز(۹دی) در مراسم بزرگداشت ۹ دی در جمع مردم شهرستان پلدختر اظهارداشت: ۹ دی، روز عید انقلاب اسلامی، روز بصیرت، روز بیعت دوباره با رهبری و روز پیروزی ایمان بر کفر است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشت و یکی از دستاوردها که مغفول مانده بود این بود که تا سال ۵۷ اسلام را به شکل سیره اهل سنت می شناختند اما آیت الله بروجردی جریان فکری را در عالم عوض کرد و امام راحل جریان سیاسی شیعه را زنده کرد.

 

وی با بیان اینکه امروز جریان اسلامی در دنیا خودش را به شکل دیگری نشان داد، عنوان کرد: امروز اگر فتنه و جنگی ایجاد می شود و کشور ما درگیر می شود، این جریانات علیه تفکر امام زمان(عج) است.

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به این تمدن اسلامی است، عنوان کرد: سال ۸۸ تمام کفر با یک تفکری به صحنه آمد تا فرهنگ خود را به جلو ببرند اما این فتنه سبب آشکار شدن چهره نفاق شد و روز ۹ دی مردم با جمعیتی وصف ناشدنی به صحنه آمدند و ندای اسلام، توحید وجهان اسلام را سر زدند و بصیرت را به نمایش گذاشتند.

 

وی گفت: بصیرت به معنای تشخیص حق از باطل، حضور به موقع در صحنه است و ۹ دی روز سرافرازی پرچم اسلام و روز عید ما شد و مردم در ۹ دی از حرم امام حسین(ع)، از حریم اهل بیت(ع) دفاع کردند.

 

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه دشمن قسم خورده انقلاب هرگز سکوت نمی کند و از راه های مختلف و با توطئه های مختلف به صحنه می آید، افزود: امروز دشمن همه داشته های دنیا را به کار گرفته، جنگ ترکیبی همه جانبه به راه انداخته است و ۴۸ کشور علیه انقلاب اسلامی با هم متعهد شده اند که کلمه ولی فقیه را حذف کنند.

 

وی تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی با تمام دنیا در همه عرصه ها می جنگد و هدفشاناین است که مردم را از انقلاب جدا کنند و ناامیدی و نارضایتی را بین مردم ترویج دهند.

 

حجت الاسلام هاشمی یادآور شد: مردم در مراسم تشییع پیکر شهدا نشان دادند پای انقلاب و آرمان های شهدا و انقلاب ایستاده اند و مسئولان امروز موظف هستند در برابر توطئه های دشمن هوشیار باشند، مسئولان باید به مردم خدمت کنند و باید شبانه روز و با مدیریت جهادی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

کد خبر 1243253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha