انقلاب اسلامی بر تفکر سکولار غلبه کرد

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت گرامیداشت حماسه آفرینی ۹ دی و روز بصیرت گفت: انقلاب اسلامی بر تفکر سکولار غلبه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه ۹ دی با توصیه خود و دیگرن به رعایت تقوای الهی گفت: فتنه و دشمنی با عنوان اصلاح یکی از اقدام های دشمنانی است که از خط قرمز نظام عبور کردند. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: انقلاب اسلامی با غلبه بر تفکر سکولار نشان داد که سیاست برگرفته از دیانت و دیانت نیز برگرفته از سیاست است.

 

وی با اشاره به ضرورت درک و آگاهی به حرکت های ایادی دشمنان انقلاب اسلامی بیان کرد: حماسه ۹ دی تجلی بصیرت مندی و آگاهی دینی ملت ایران است.

 

به گفته وی، عده ای با نام اصلاح از خط قرمز نظام و موازین آن عبور کردند، ایادی دشمنان خارجی در داخل و خارج، ضدانقلاب ها و جریان های خاص هم سو با یکدیگر فتنه سال ۸۸ را ایجاد کردند ولی این بصیرت مردم بود که آن را خنثی کردو

 

وی توضیح داد: عده ای با آشوب مدنی، ناامنی حرمت شکنی به ساحت روز عاشور به میدان آمدند ولی نتوانستند هدف خود را محقق کنند و در ادامه فتنه خود با عملیات نرم پیش روی کردند. 

 

خطیب نماز جمعه کرج توضیح داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که سرداری در تراز انقلاب اسلامی با آگاهی از طرح و ترفند دشمنان، برنامه های آنان را برهم چید. 

 

آیت الله حسینی همدانی خاطرنشان کرد: نهم دی ماه روز نماد مقاومت ایستادگی و بصیرت مندی ملتی است، که آگاهی با حضور حماسه آفرین خود نقشه ها و دسیسه های دشمنان را برهم زدند.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز در پایان با یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان انسان والایی و مومن به عنوان یکی از شاخص های بصیرت مندی مردم ایران در راه مقاومت است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1243255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha