دشمنان می‌خواهند مردم را از صحنه خارج کنند

حجت الاسلام مطیعی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند که مردم را از صحنه خارج کنند گفت: مسائل معیشتی را بزرگ می‌کنند و سعی دارند که بی اعتمادی را در بین مردم ترویج دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه های نماز جمعه سمنان، با بیان اینکه ٩ دی روز بصیرت میثاق با ولایت روز مقابله با فتنه ای است که چندماه طول کشید، افزود: دشمن و استکبار جهانی و صهیونیسم بنا بر این دارند که ایران اسلامی که حاکمیت جدیدی را الگوسازی کرده است، وجود نداشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان‌ و امام جمعه سمنان افزود: فتنه ۸۸ قرار بود به عنوان انقلاب رنگی یا مخملی که در سال‌های قبل در برخی کشورهای دنیا مانند گرجستان، قرقیزستان و اوکراین اجرا و موفق شده بود در ایران نیز به بهانه انتخابات علی رغم حضور ۴۰ میلیون نفر پای صندوق‌ها انجام شود و دشمنان همچنین از قبل مقدمات را چیده بودند.

 

وی تصریح کرد : وقتی مردم به خطری که کشورشان را تهدید می کرد پی بردند به میدان آمدند و دریای خروشانی از مردم شکل گرفت و فتنه را جمع کردند.

 

حجت الاسلام مطیعی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور اظهارداشت: با توجه به اینکه ذات دشمن دشمنی است، امروز مجدد دشمنان برنامه دیگری را طراحی کرده اند.

 

امام جمعه سمنان ابراز داشت: دشمنان می‌خواهند که مردم را از صحنه خارج کنند لذا مسائل معیشتی را بزرگ می‌کنند و سعی دارند که بی اعتمادی را در بین مردم ترویج دهند.

 

وی گفت: دشمن می‌داند که اگر نظام اسلامی به روند پیروزی‌های خود ادامه دهد دیگر جایی در منطقه نخواهد داشت پس به دنبال فتنه انگیزی است تا جایی که هر روز یک فتنه جدید را آغاز می‌کند.

 

حجت الاسلام مطیعی با اشاره به نقش دشمن در اغتشاشات اخیر اظهارداشت: مردم بابصیرت کاری کردند دشمن به بن‌بست بخورد ونقشه شوم آنها را خنثی کردند.

 

وی گرانی های اخیر را بخشی از برنامه جنگ ترکیبی دشمن عنوان کردوافزود:  دشمن نقشه جدید دارد که از دی ماه در زمینه گرانی ورود کرد و از گرانی ارز، خودرو و اقلام مورد نیاز مردم آغاز شده است.

 

حجت الاسلام مطیعی بابیان اینکه از مسئولان انتظار می‌رود تا با روند گرانی‌ها مقابله کنند، افزود: می‌بایست این نقشه شوم دشمن را که از دی ماه در زمینه گرانی به صحنه آمده را با تدبیر مناسب خنثی و مردم را از رفاه نسبی برخوردار کرد تا نشاط اجتماعی در کشور حاکم شود.

 

خطیب جمعه سمنان در آستانه سومین سالگرد شهادت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این الگوی انقلابی و جهادی بیان کرد: کار و خدمت برای خدا پیروی از شهیدان، اطاعت از ولایت، دشمن شناسی و حضور به هنگام در صحنه از جمله درس‌هایی است که باید از شهید سلیمانی بگیریم.

 

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی به فرموده رهبر انقلاب یک فرد نیست بلکه مکتب، راه و مدرسه درس آموزی است که اسوه و اسطوره ملت ایران است.

 

حجت الاسلام مطیعی ضمن قدردانی از مردم استان سمنان از استقبال باشکوه و گسترده از شهدای گمنام ابراز داشت: شهدا جایگاه بسیار والایی دارند و بهترین راه خود سازی نزدیک شدن به شهداست.

کد خبر 1243282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha