نهم دی نشان دهنده بصیرت و هوشمندی مضاعف ملت ایران است

فرهمندپور، با اشاره به حضور پرشور مردم ولایتمدار دزفول در مراسم نهم دی امسال با وجود مشکلات گفت: این حضور گسترده نشان دهنده بصیرت و هوشمندی ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمن است.

علی فرهمندپور، در مراسم راهپیمایی یوم الله نهم دیماه که امروز جمعه (۹ دی) پس از مراسم نماز جمعه از مصلی تا میدان وحدت برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوزستان اظهار کرد: فتنه ۸۸ و رخدادهای پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری از حوادث آموزنده و عبرت ساز تاریخ انقلاب اسلامی و کشور است که یادآوری آن خواهد توانست بصیریت و هوشمندی مضاعف ملت ایران در قبال تلاش های جبهه دشمن برای فتنه آفرینی های جدید را بر انگیزد.

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول، با اشاره حوادث اخیر و تلاش دشمن برای ایجاد آشوب در کشور، افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی بار دیگر توطئه‌های دشمن را خنثی کردند و اینبار نیز دشمن نتوانست به اهداف خبیث خود برسد.

 

وی اضافه کرد: همه ما در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و در سالروز این حماسه بزرگ در این مکان، بار دیگر با رهبری و شهدا و امام راحل پیمان می‌بندیم که راه امام و شهدا و شهید سلیمانی را ادامه خواهیم داد و از انقلاب و نظام و مملکت مقتدرانه دفاع و از ولایت فقیه پشتیبانی کنیم.

 

فرهمند پور، با اشاره به گوشه هایی از فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم در صحنه بودن اقشار مختلف مردم در عرصه های مختلف انقلاب ابراز کرد: مردم مسلمان و ولایت مدار ایران در آن برهه از تاریخ با حماسه حضور خود، این واقعیت را که ولایت فقیه، رکن و عمود خیمۀ انقلاب است و مردم در طی سالهای انقلاب، جایگاه رفیع و نقش کلیدی ولی فقیه را در هدایت سکان انقلاب و در امواج سهمگین و طوفان‌های مهیب بارها و بارها تجربه کرده اند و آن را با صدای رسا فریاد زدند.

 

وی با اشاره به حضور پرشور مردم ولایتمدار دزفول در مراسم امسال نهم دی، اذعان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی اما شهرستان دزفول در حمایت از آرمان‌های انقلاب و رهبری با حضور پرشور در این مراسم نشان دادند با وجود مشکلات اما اجازه نخواهند داد به انقلاب و کشور آسیبی برسد و در مقابل توطئه دشمنان خواهند ایستاد.

 

فرماندار دزفول، یاد آور شد: مسئولان باید قدردان حضور مردم در صحنه‌ها و حمایت از کشور باشند و با ارائه خدمات و حل مشکلات پاسخگوی محبت مردم باشند، لذا در مجموعه اداری شهرستان دزفول نیز تلاش می‌شود با رفع موانع نسبت به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی که در نهایت منجر به خدمت به مردم شریف و قدرشناس است، اقدام شود.

 

کد خبر 1243290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha