مهم‌ترین هدف دشمن از فشار اقتصادی از کار انداختن تولید در کشور است

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، مهم‌ترین هدف دشمن از فشار اقتصادی را از کار انداختن تولید در کشور دانست و گفت: باید اقتصاد خود را طوری قوی کنیم که با وجود تحریم بتوان کشور را به خوبی اداره کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد، امروز جمعه (۹ دی) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز، با اشاره به فرارسیدن ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت، اظهار کرد: ۹ دی سال ۸۸ روز تجلی وحدت امت اسلامی حول محور ولایت، بصیرت و دشمن‌شناسی بود.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان اینکه ملت ایران در این روز با تکیه بر الطاف الهی، فتنه گران داخلی و توطئه گران خارجی را با شکست مواجه کردند، افزود: مردم در این روز با حضور فراگیر و خودجوش خود دشمن را ناکام گذاشت.

 

وی همچنین با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: شهید سلیمانی انسان زمان غیبت و به تعبیری ولایی و مؤمن بود.

 

امام جمعه اهواز، ولایتمداری، ارتباط با مردم و اهل بیت (ع)، و جهاد تمام قد در برابر دشمن را از ویژگی‌های سردار سلیمانی دانست و اضافه کرد: باید افرادی شبیه شهید سلیمانی تربیت کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، مهم‌ترین هدف دشمن از فشار اقتصادی را از کار انداختن تولید در کشور دانست و خاطر نشان کرد: هدف از این اقدام نارضایتی مردم از انقلاب اسلامی است. 

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، با اشاره به اینکه باید اقتصاد خود را طوری قوی کنیم که با وجود تحریم بتوان کشور را به خوبی اداره کرد، ادامه داد: در کنار تحولات اساسی، حفظ امید و امیدبخشی به مردم مهم است.

 

وی از دولت خواست مشکلات فرا روی مردم و آشفتگی بازار را با جزئیات برای مردم بگویند و و از کلی گویی پرهیز کنند و یاد آور شد: اکنون تمام توجه دشمن به حوزه اقتصاد معطوف شده که باید در رفع آنها تلاش کنیم.

 

کد خبر 1243300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha