حوزه های علمیه در خط مقدم جهاد تبیین هستند/طلاب حوزه علمیه جهادی عمل می کنند

حجت‌الاسلام رحیمی صادق با بیان اینکه جهاد تبیین مطالبه بسیار دقیق و سازنده مقام معظم رهبری از تمام مسئولان کشور است، گفت: حوزه های علمیه در خط مقدم جهاد تبیین هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «هادی رحیمی صادق» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جهاد تبیین مطالبه بسیار دقیق و سازنده مقام معظم رهبری از تمام مسئولان کشور است، اظهار کرد: حوزه های علمیه نیز در خط مقدم جهاد تبیین هستند.

 

مدیر حوزه علمیه استان تهران افزود: جهاد تبیین برنامه مستمر مدارس علمیه استان تهران و البته تمام حوزه های علمیه کشور است و طلاب بسیجی در این زمینه برنامه های مفصلی برگزار کرده اند.

 

وی اضافه کرد: روحیه جهادی در میان حوزویان نهادینه است و در حوزه جهاد تبیین نیز کاملا جهادی عمل می کنند. ما با مسئولان کشور در نقد و بررسی عملکردشان و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی گفت و گو می کنیم.

 

حجت الاسلام رحیمی صادق ادامه داد: مدارس علمیه استان تهران مرتبا میزبان مسئولان کشور است. استادان حوزه و دانشگاه نیز با حضور در حوزه علمیه تهران کرسی های آزاداندیشی برگزار می کنند.

 

وی اظهار کرد: طلاب حوزه علمیه استان تهران همانطور که در دوره کرونا جهادی عمل کردند اکنون نیز به صورت جهادی در روشنگری درباره روش های تبلیغی دشمن فعالیت دارند.

 

مدیر حوزه علمیه استان تهران افزود: کارگاره های علمی نیز همسو با رشد علمی و پیشرفت علمی کشور در مدارس علمیه برگزار می شود تا طلاب و روحانیون بتوانند پاسخگوی شبهات اعتقادی و سوالات دینی مردمی شوند.

کد خبر 1243385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha