بازدید رییس کل دادگستری هرمزگان از مرکز حرفه آموزی و کارآفرینی جامعه معلولین

رئیس کل دادگستری هرمزگان، از مرکز حرفه آموزی و کارآفرینی جامعه معلولین استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، مجتبی قهرمانی امروز به همراه مسئولین قضایی هرمزگان با هدف تکریم از خدمات تشکل های مردم نهاد فعال در حوزه معلولین و رسیدگی به مسائل و مشکلات این قشر از جامعه، از مرکز حرفه آموزی و کارآفرینی معلولین هرمزگان(یارا) بازدید کرد.

 

رییس کل دادگستری هرمزگان همچنین با مدیر عامل و اعضای جامعه معلولین استان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

 

قهرمانی در این بازدید، ضمن بررسی روند ارائه خدمات و فعالیت‌ها در مرکز حرفه آموزی و کارآفرینی جامعه معلولین استان، از تلاش ها و زحمات شبانه‌روزی مسئولین و کارکنان این مجموعه تشکر و قدردانی نمود.

 

وی در ادامه بر لزوم استفاده از همه ظرفیت های موجود در  سطح استان به نفع افراد دارای معلولیت مشغول به کار و حرفه آموزی در این مجموعه تأکید کرد.

 

رییس کل دادگستری هرمزگان همچنین در نشست مشترک با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره جامعه معلولین استان اظهار داشت: مصمم هستیم در جهت خدمت رسانی و مساعدت به جامعه هدف تحت حمایت سازمان بهزیستی گام‌های مهم و تأثیر گذاری را برداریم.

 

وی همچنین بر لزوم تداوم بازدیدهای مسئولان استان از این مرکز به منظور رفع موانع اشتغال و مساعدت به فعالیت‌های معلولان تأکید کرد.

 

گفتنی است، در این دیدار، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره جامعه معلولین استان هرمزگان نیز با طرح نقطه نظرات خود، مطالبات و دغدغه های خویش را با رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان مطرح کردند.

کد خبر 1243452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha