برپایی ۳۳ عنوان برنامه فرهنگی و بصیرت افزایی به مناسبت سالروز شهادت سردار دلها

حجت الاسلام ولایی با تشریح ویژه برنامه های محوری به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: ۳۳ عنوان برنامه فرهنگی و بصیرت افزایی به مناسبت سالروز شهادت سردار دلها برپا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام ولایی برحق طی نشست مشترک رسانه ای که شنبه ۱۰ دی ماه در حوزه هنری استانالبرز برگزار شد گفت: بزرگداشت اینایام و مرور الزامات حرکت و جریان واقعه شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اهمیت ویژه دارد.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: مجموعه برنامه ملک سلیمان شب شعری است که در برج میلاد شهرداری تهران طی چهار روز انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه برهه امروز جریان رسانه ای حاکم است که نقش فعالیت فرهنگی در آن اهمیت دارد توضیح داد: هراندازه فاصله اصحاب رسانه از دستگاه های فرهنگی‌ زیاد باشد شاهد آسیب‌ و خلاء خواهیم‌ بود

 

راه اندازی ۲ قرارگاه دائمی با محوریت نوجوانان در البرز

 

عضو ستاد فهما استان البرز با اشاره به نقش فعالان مسجدی در برپایی بهتر برنامه های دهه بصیرت اظهار کرد: تکریم مادران جایگاه الگوی سوم زن یکی از ویژه برنامه هایی که بر آن راه اندازی قرارگاه تربیتی‌ ۱۰۰هزار نوجوان درگیر این طرح هستند‌ قرارگاه بانوان با عنوان عقیله مجموعه دختران استان هستند. 

 

وی توضیح داد: ویژه برنامه صعود با حاج قاسم که در واقع یکصد کلیپ با همکاری مساجد و حسینیه ها اکران می شود، مطالبه انتقام سخت که به عنوان یک دستورالعمل اجرایی است برای جمع آوری امضاء از عاشقان حاجقاسمثبت شده است.

 

وی بیان کرد: در دانشگاه چند ویژه برنامه مختص شخصیت حاج قاسم در نظر گرفته شده است، جان فدا هشتک رسانه ای با محوریت سالروز شهادت شهید حاج قاسم در قالب فضاسازی رسانه ای مورد توجه در ایام بصیرت است.

 

حجت الاسلام ولایی با اشاره به اینکه وداع ماندگار شب سیزدهمین دیماه، محتواسازی داستان هایروایت گری با موضوع شهید سلیمانی از جمله برنامه های این دهه است.

 

وی ادامه داد: نسل سلیمانی که اجتماع استان است و از ۱۳ دی با همکاری نهادهای استان در قالب ۲۰همایش و نشست برای قشر خاصیاز مخاطبان برپا می شود.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان با بیان اینکه ظرفیت عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز در دهه بصیرت مورد توجه است. 

 

کد خبر 1243459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha