۵۳ پرونده کالای قاچاق و ارز در گمرک مهران تشکیل شد

مدیرکل گمرک استان ایلام گفت: در گمرک استان و پایانه مرزی مهران در ۹ ماه ابتدای سال جاری ۵۳ پرونده کالای قاچاق کالا و ارز تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

روح الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با اعلام این که در گمرک استان و پایانه مرزی مهران در ۹ ماه ابتدای سال جاری ۵۳ پرونده کالای قاچاق کالا و ارز تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است، اظهار کرد: این تعداد پرونده کشف شده در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷۹ درصد رشد را نشان می دهد.

 

وی ارزش کل پرونده های قاچاق کالا و ارز در گمرکات استان را در این مدت زمانی ۳۱۴ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: از لحاظ ارزش ریالی نیز تعداد پرونده های تشکیل شده در سال جاری سه هزار و ۷۰ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته را داشته اند.

 

 مدیرکل گمرک استان ایلام در ادامه تصریح کرد: این کشفیات با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) انجام شده است.

 

غلامی ادامه داد: دارو، تجهیزات پزشکی، آهن الات و بذر بیشترین کالاهای کشف شده در گمرک تجاری مهران در سال جاری بوده است.

 

مدیر گمرگ استان ایلام با تاکید بر اینکه قاچاق کالا در مرز و گمرک مهران به طور معمول از داخل به خارج از کشور صورت می گیرد و تاکنون قاچاق کالا بیرون از مرز به داخل کشور نداشته ایم، گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای کشف کالاهای قاچاق در مرز انجام گرفته و تدابیر لازم برای کنترل بیشتر قاچاق کالا در مرز اتخاذ شده و با متخلفان برخوردخواهد شد.

کد خبر 1243464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha