پیروی عالمانه و عاشقانه از ولایت یکی از ویژگی های برجسته آیت الله مصباح یزدی بود

فرزند آیت الله مصباح یزدی در کنگره استاد فکر با اشاره به اینکه پیروی عالمانه و عاشقانه از ولایت یکی از ویژگی های برجسته آیت الله مصباح یزدی بود گفت: امروز برای بزرگداشت مقام دین، علم و معنویت با یاد علامه مصباح یزدی گردهم آمده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «علی مصباح یزدی» در دومین کنگره بین المللی بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی با عنوان استاد فکر که در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است، گفت: امروز برای بزرگداشت مقام دین، علم و معنویت با یاد علامه مصباح یزدی گردهم آمده ایم.

 

فرزند آیت الله مصباح یزدی افزود: امروز با خداوند و حضرت ولی عصر (عج) برای ادامه راه نورانی اولیا و انبیای الهی تجدید پیمان می کنیم. پیروی عالمانه و عاشقانه از ولایت یکی از ویژگی های برجسته آیت الله مصباح یزدی بود و ما نیز باید در این زمینه از ایشان الگو بگیریم.

 

دومین کنگره بزرگداشت علامه مصباح یزدی با عنوان استاد فکر با حضور رییس جمهور، آیت الله جنتی، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی خامنه ای، حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از متفکران حوزه اندیشه امروز 10 دی برگزار شد.

 

در این مراسم، پروفسور محمد لگن هاوزن به زبان انگلیسی به سخنرانی پرداخت. پیام سید حسن نصرالله به دومین کنگره بین المللی آیت الله مصباح یزدی توسط حجت الاسلام والمسلمین بهزادیان قرائت شد و در ادامه با حضور رییس جمهور از سند تولید علوم انسانی اسلامی رونمایی شد.

 

در بخش دوم کنگره بین المللی بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی کمیسیون های تخصصی با موضوعات فلسفه، کلام، ادیان و فلسفه دین، حقوق و علوم سیاسی، قرآن و حدیث، علوم تربیتی و روانشناسی، اخلاق و عرفان، جامعه شناسی و تاریخ، مدیریت و اقتصاد برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 1243511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha