شمیم عطر یاس در دانشکده داروسازی کرمانشاه پیچید

لاله زهرایی دیگر در دانشکده داروسازی کرمانشاه تشییع ودر جایگاه ابدی خود آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، امروز شنبه (۱۰ دی ماه) مراسم خاکسپاری شهید گمنام ۱۸ ساله که در سال ۶۲ در عملیات خیبر به فیض شهادت نائل آمده است با حضور محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ، سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ، مسئولان استانی ، اساتید و دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و همچنین آحاد مردم شریف کرمانشاه 

 

 

شهیدان ستارگان درخشان ایران اسلامی هستند برگزار شد.

 

براساس این گزارش، آیت الله مصطفی علما ، با بیان اینکه راه شهدا ادامه دارد،گفت:شهدا ، خالصانه و با بینش و آگاهی ، دل خود را به منبع قدرت لایزال گره زدند و ترسی به دل راه ندادند و شجاعانه و تا شهادت دست از مبارزه برنداشتند و عزت و استقلال میهن را با خون خود خریدند و تاریخ گواه است .

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ،افزود:  دفاع مقدس سرشار از ناگفته ها است و اکنون باید بر اساس جهاد تبیین ناگفته ها و خاطرات شفاهی جنگ تحمیلی را بیان کنیم و برای جلوگیری از فتنه ها روایتگر رشادت شهدا و رزمندگان باشیم.

 

 

وی خاطر نشان کرد: شهیدان ستارگان درخشان ایران اسلامی هستند که عزت و اقتدار را به کشورمان هدیه دادند و دست اجانب و بیگانگان را از این مملکت کوتاه کردند تا ناموس و استقلال این میهن محفوظ بماند و انقلاب اسلامی ایران با خون پاک و مطهر شهیدان آبیاری شده و اقتداری که امروز کشورمان در مجامع جهانی از آن برخوردار است به واسطه خون مطهر شهدا حاصل شده است.

 

آیت الله علما با اشاره به مجاهدت های شهید سلیمانی ، تصریح کرد:سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پس از هشت سال دفاع مقدس، همچنان سنگر مبارزه و مقاومت را ترک نکرد و سرانجام در راه آرمان‌های مقدس اسلام و انقلاب به فیض شهادت نائل آمد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، اظهار کرد: شهدا مصداق بارز مخلصون هستند، زیرا با خدای خود معامله کرده و هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم جانان کردند.

 

شهید والا مقام بهترین الگو برای دانشجویان است

 

در ادامه مراسم تشییع  قباد محمدی ، گفت: شهید گمنام در سن ۱۸ سالگی در عملیات خیبر در سال ۱۳۶۲ به شهادت رسیده است در سنی که الان سال اولی های دانشگاه هستند و این شهید والا مقام بهترین الگو برای همین دانشجویان می باشد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، افزود: شهید بزرگوار در اوج نشاط و اوج امید به آینده برای رضای خدا ، حفظ امنیت و استقلال میهن از همه چیز خود گذشت و راهی جبه حق علیه باطل شد و همه ما امروزه مدیون این شهدای والامقام هستیم.

وی خاطر نشان کرد: این شهدا به حق جایشان در دانشگاه است، زیرا آن‌ها در دانشگاه عشق آموزش دیدند وبا افتخار فارغ التحصیل شدند و بزرگداشت شهیدان، عامل قدرت ملّی و یکی از شاخص های تقویت روحیه ایمان خالصانه در بین تمامی اقشار جامعه است.

 

محمدی، تصریح کرد: همگان باید یاد و خاطره دلاوران عرصه جهاد و شهادت را زنده نگه دارند تا ارزش های اسلامی، بیش از پیش در جامعه به عیان دیده شود و در تمام مراحل انقلاب شهدا به کشور عظمت دادند و عزت بخشیدند، لذا عزت و عظمت امروز کشور مرهون شهدا است.

 

کد خبر 1243525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha