یادواره ۷۱ شهید روستای ورجوی مراغه برگزار شد

خبرگزاری شبستان: یادواره ۷۱ شهید روستای ورجوی مراغه برای دهمین سال پیاپی و با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا، اهالی روستا و مسئولان محلی و استانی در این روستا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا جمعه شب در این یادواره شهدا بیان کرد: دشمن در زمان حاضر برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به دنبال سیاه‌نمایی و کوچک نشان دادن دستاوردهای انقلاب است.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی با تاکید بر اینکه توطئه دشمنان علیه این نظام مقدس ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: آنان چشم دیدن پیشرفت‌های علمی جوانان این سرزمین و اقتدار نظامی و نفوذ ایران در کشورهای منطقه را ندارد و به همین دلیل نیز به دنبال فتنه‌انگیزی هستند.

وی ادامه داد: دشمنان توانایی رویارویی نظامی با ایران را ندارند و باورهای دینی مردم را نشانه رفته‌اند و با حمایت از اراذل و اوباش به فکر آشوب و اغتشاش و فتنه در کشور هستند.

حجت‌الاسلام سرایی اظهار کرد: ملت ایران از برکت وجود رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، بابصیرت و متحد بهره مند هستند و اجازه حضور و دخالت دشمنان در این کشور را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه این ملت امنیت، اقتدار و عزت ایران اسلامی را مدیون شهدا هستند، افزود: خون شهدا ضامن امینت است و بر همین اساس نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اولویت قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این یادواره گفت: روستای ورجوی با ۷۱ شهید و ۱۷۵ جانباز، آزاده و رزمنده یکی از شهیدپرورترین روستاهای کشور است.

سرهنگ یحیی حیدری افزود: در این روستا هفت خانواده ۲ شهید و یک خانواده سه شهید را تقدیم عزت و سربلندی انقلاب اسلامی کرده‌اند.

کد خبر 1243541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha