بزرگداشت شهید حاج قاسم خاری در چشم دشمن است

فکور با بیان اینکه دشمن از ابتدا در صدد دشمنی و عناد با جمهوری اسلامی بوده است گفت: بزرگداشت شهیدانی همچون حاج قاسم یک وظیفه و خاری در چشم دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، موسی فکور عصر امروز(شنبه، 10دی) در جلسه هماهنگی سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: تمام داشته های ما در نظام جمهوری اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه دشمن از ابتدا در صدد دشمنی و عناد با جمهوری اسلامی بوده است، تکریم افرادی که جان خود را در برابر دشمن، فدای میهن کرده اند امری ضروری دانست و افزود: در همین راستا، بزرگداشت شهیدانی همچون حاج قاسم یک وظیفه و خاری در چشم دشمن است.

 

وی با اشاره به رشادت و نقش تاثیرگذار حاج قاسم در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام در منطقه در برابر دشمن گفت: مراسمی که در شهرستان به منظور بزرگداشت یاد این شهید برگزار خواهد شد، شایسته نام آن بزرگوار باشد.

 

 فکور با اشاره به همراهی و تبعیت شهید سلیمانی از ولایت، رهبری را سرمایه بزرگ امروز کشور دانست و تصریح کرد: از همراهی و همکاری صورت پذیرفته در برگزاری شایسته مراسم تشییع شهید گمنام در سه شنبه گذشته تشکر می‌شود.

 

فرماندار فومن تشییع شهید گمنام در این شهرستان را افتخار و رخدادی بزرگ برای فومن عنوان کرد و از تمام دست اندرکاران و نیروهای جهادی مشارکت کننده در آماده شدن بستر لازم جهت اجرای این مراسم تاریخی قدردانی کرد.

 

وی با اشاره به ضرورت آگاه کردن نسل جوان و نوجوانانی که در معرض تبلیغات دشمن هستند، بر لزوم توجیه ایشان و تبیین واقعیات برای آینده سازان تاکید کرد.

کد خبر 1243558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha