اجرای پویش کتابخوانی «هیس‌طوری» در بین دانش آموزان

به گفته میرزایی، پویش کتابخوانی «هیس‌طوری» با شعار «یک ماجراجویی شگفت‌انگیز ویژه دهه هشتادیا» و با رویکرد مطالعه در حوزه تاریخ استعمار برای نوجوانان ۱۳ تا ۱۷ سال اجرا می شود.

حسین میرزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از زنجان با تسلیت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به دهه بصیرت و مقاومت اشاره و اظهار کرد: به همین منظور برنامه های متعددی برای دانش آموزان پیش بینی شده است.

 

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجانبا اشاره به تولید محتوای مناسبت دهه مقاومت در شبکه شاد گفت: به منظور تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان یادواره های شهدا و شب و شعر پیش بینی و اجرا می شود.

 

وی بر ضرورت تقویت روحیه ولایت مداری در بین دانش آموزان در قالب برنامه های دهه بصیرت و مقاومت خاطرنشان کرد: این ایام با امتحانات دانش آموزان همراه شده است و عدم حضور دانش آموزان در دو سال اخیر در کلاس های درس برخی مشکلات آموزشی و پرورشی را در بین این قشر ایجاد کرده است.

 

این مسئول به نقش تشکل های دانش آموزی برای حل مشکلات آموزشی و پرورشی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: این تشکل ها می توانند با کار جهادی و تشکیل کلاس های رفع اشکال در ایام امتحانات در این راستا فعالیت کنند.

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در ادامه به پویش کتابخوانی«هیس طوری» ویژه نوجوانان 13 تا 17 سال اشاره کرد و گفت: این پویش به تاریخ سرگذشت استعمار می پردازد و در قالب 15 جلد کتاب تاریخ سرگذشت استعمار را به دانش آموزان معرفی می کند.

 

به گفته میرزایی، دانش آموزان می توانند با مراجعه به سایت  Hisstori.ir با دانلود کتب ذکر شده در مسابقات متنوع آن شرکت نموده و از جوایز آن بهره مند گردند.

 

 

کد خبر 1243611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha