هیئت های مذهبی از کارآمد ترین  ظرفیت های اجتماعی هستند

زیویارهیئت های مذهبی را کارآمدترین ظرفیت های اجتماعی خواند وگفت: استفاده از توان هیئت های مذهبی و کمیته های مردمی برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، فرهاد زیویار، در جلسه هماهنگی شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان، اظهار داشت: سالروز شهادت سردار سلیمانی فرصتی برای ترویج مکتب سلیمانی است.

 

وی افزود: مکتب سلیمانی مکتبی انسان ساز، برای تمام انسان‌های آزاده دنیا است و حُریتش را تاریخ به نیکویی نگاشت.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه سردار سلیمانی مردی از جنس بسیج که در اوج توانگری، افتادگی پیشه‌اش بود، ادامه داد: سردار شهید سلیمانی شخصیتی مردمی بود که در هر جایگاهی بهترین خدمت را به مردم و کشور ارائه می کرد.

 

وی با تاکید بر ضرورت ترویج سیره ومنش و مکتب سردار سلیمانی در جامعه بویژه در بین نسل جوان ونوجوان، افزود: رفتار سردار سلیمانی الگویی برای تمام جوانان انقلابی است.


زیویار بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: ارتباط مستمر و تعامل اعضای شورا در پیشبرد اهداف و برنامه ریزی ها برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی موثر است.


وی ادامه داد: استفاده از کمک کمیته های مردمی و هیأت های مذهبی از کارآمدترین ظرفیت های اجتماعی در برگزاری این مراسم به شمار می آید که باید با هماهنگی شورا مد نظر قرار گیرد.
استاندار لرستان افزود: برگزاری این مراسم در سطح استانی مستلزم بکارگیری ظرفیت‌های منطقه ای و محلی است و فرمانداران به این موضوع توجه داشته باشند.
 

کد خبر 1243665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha