ثبت ۸۷۲ ازدواج از ابتدای امسال در جهرم

شعبانی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۸۷۲ ازدواج در شهرستان جهرم به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسن شعبانی امروز یکشنبه (۱۱ دی) در بازدید از اداره ثبت احوال جهرم، گفت: رسیدگی به امور، مسائل و مشکلات مردم، تکریم و احترام و به دست آوردن رضایتمندى شهروندان در سیستم هاى ادارى مهم ترین اولویت است. 

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: ثبت وقایع حیاتی شهروندان و بروزرسانی آمار و اطلاعات در این حوزه یک امر بسیار با اهمیت و حساس است پرسنل ثبت احوال شهرستان با تمام مشکلات و کاستی‌ها به نحو مطلوب در حال ثبت و انجام آن هستند که‌ قابل تقدیر است.

 

وی با تاکید بر افزایش صدور کارت هوشمند ملی در شهرستان، بیان کرد: بیش از ۷۵ درصد شهروندان جهرمی تاکنون کارت هوشمند ملی دریافت کردند و همچنین بیش از ۷۰ درصد از شهروندان شناسنامه جدید دارند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم گفت: بر اساس آمار از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، ۲ هزار و ۱۶۹ نفر متولد و ۷۸۹ نفر فوت شدند. 

 

شعبانی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ قریب به هزار و ۱۸۰ ازدواج صورت گرفته، بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون هم ۸۷۲ ازدواج در شهرستان جهرم به ثبت رسیده است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در ادامه به نرخ پایین باروری اشاره کرد و گفت: نرخ باروری در سال ۱۴۰۰، حدود هفت درصد بوده که نسبت به سال ۹۹ تنها حدود ۱۳ دهم درصد افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 1243673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha