سرنگونی داعش؛ نتیجه پشتیبانی ایران از عراق و پاسخ نیروهای مقاومت به مرجعیت بود

الهادی با اشاره به نقش محوری شهید سلیمانی در جبهه مقاومت گفت: شهید سلیمانی درست زمانی که داعش با پشتیبانی آمریكا به عراق آمد، وارد عمل شد و زمینه شکست آنها را فراهم کرد. این پیروزی نتیجه پشتیبانی ایران از عراق و پاسخ نیروهای مقاومت به مرجعیت بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شیخ علی الهادی از فرماندهان محور مقاومت در عراق در برنامه «عصر مقاومت» رادیو مقاومت با اشاره به فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و بیان اینکه محور مقاومت و شهید سلیمانی از جبهه انبیاء است، گفت: خط مقاومت نیز بر این اساس در مسیر خط انبیاء، شهدا و معصومین (ع) بوده است.

 

 

وی با بیان اینکه اطاعت از رهبری و ولایت فقیه مهمترین عامل قدرت و تقویت مقاومت در منطقه است، گفت: رهبری قطب نما و محور است. با رهبری مسیرها مشخص می شود و جبهه مقاومت بزرگترین رهبری را بعد از امام زمان(عج) در جهان دارد و ایشان رهبر انقلاب ایران است، این جبهه شامل میلیون ها نفر است كه حاضرند جان خود را فدای رهبری كنند.

 

 

این فرمانده محور مقاومت در عراق با اشاره به نقش محوری شهید سلیمانی در جبهه مقاومت گفت: شهید سلیمانی درست در زمان حساس و زمانی که داعش با پشتیبانی آمریكا به عراق آمد، وارد عمل شد و زمینه شکست آنها را فراهم کرد. این پیروزی نتیجه پشتیبانی ایران از ملت عراق و ملت های مظلوم و همچنین پاسخ نیروهای مقاومت به مرجعیت بود.

کد خبر 1243683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha