پیام شیخ علی سلمان روحانی مبارز بحرینی از زندان  های آل خلیفه

شیخ علی سلمان، روحانی مبارز بحرینی در هشتمین سالگرد بازداشت خود در پیامی به مردم گفت که عزیزان مطمئن باشید که ما در راه خیر هستیم و کار و تلاش ما در راه درست است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، شیخ علی سلمان، روحانی مبارز بحرینی و دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین که که به حبس ابد محکوم است، در هشتمین سالگرد بازداشت خود در پیامی از زندان بحرین  با درود بر مردم گفت: عزیزان مطمئن باشید که ما در راه خیر هستیم و کار و تلاش ما در راه درست است.

 

وی افزود: پیشانی و دستان شما را می بوسم و می گویم که همه این فداکاری ها را خداوند می بیند و ثمره آن را خواهید دید، زیرا امسال سال زندگی است و این انتخاب مردم است که به خواست خدا محقق خواهد شد.

 

شیخ علی سلمان چند روز پیش به مناسبت هشتمین سالگرد دستگیری، بیانیه ای از زندان خود صادر کرد و در آن از فداکاری ها و صبر خانواده اش تشکر کرد و همچنین از همه کسانی که در سال های گذشته در کنار او ایستاده بودند، به ویژه خانواده های شهدا، بازداشت شدگان و مجروحان تشکر کرد.

 

شیخ سلمان از اهمیت اصلاحات و عدم جواز توقف آن به عنوان «خیانت به خدا، کشور و مردم» یاد کرد و به تلاش وفاق ملی و رهبران و کادرهای خود اشاره کرد.

 

شیخ علی سلمان از ۲۸ دسامبر سال ۲۰۱۴ میلادی در زندان آل خلیفه به سر می برد و محکوم به حبس ابد است.

 

شیخ علی سلمان، عالم دینی و شیعه مذهب بحرینی است که در ۳۰ اکتبر ۱۹۶۵ در بحرین متولد شد. وی از مخالفان نظام کشور بحرین و رهبر جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین و از رهبران اپوزیسیون شیعه آن کشور است.

کد خبر 1243700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha