رشد ۲۱ درصدی درآمد زکات در استان فارس

موصلی گفت: با وجود مشکلات اقتصادی امسال، شاهد رشد ۲۱ درصدری درآمد زکات در استان فارس نسبت به سال گذشته بوده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مرتضی موصلی، امروز یکشنبه (11 دی) در جلسه شورای زکات استان فارس که با حضور نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد، گفت: جلسه شورای زکات استان فارس در راستای توسعه فریضه عظیم زکات برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: هدف از برگزاری جلسات شورای زکات استان فارس، بررسی راهکارهای جدید توسعه زکات در سطح استان با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های موجود و پیگیری مسائل مربوط به نشست سراسری زکات در پایان هفته است.

وی با اشاره به میزان درآمد حاصل از جمع آوری زکات در استان فارس اعلام کرد: میزان درآمد حاصل از جمع آوری زکات در استان فارس در 9 ماهه گذشته بیش از 76 میلیارد تومان بوده است.

موصلی ادامه داد: در جمع آوری این مبلغ، 450 مرکز نیکوکاری فعال استان فارس، تمامی ادارات کمیته امداد استان و مساجد، شوراها، دهیاری ها و ... همکاری داشته اند.

وی با تاکید بر رشد این مبلغ نسبت به سال قبل گفت: با وجود مشکلات اقتصادی امسال، شاهد رشد 21 درصدری درآمد زکات در استان فارس نسبت به سال گذشته بوده ایم.

موصلی عنوان کرد: در سال گذشته با کمک مردم نیکوکار استان به ویژه کشاورزان و دامداران فارس، 97 میلیارد تومان زکات جمع آوری شد که در سرفصل های جهیزیه، درمان، شاخص های توانمندسازی و تحصیلی و مسکن و ... برای جامعه هدف هزینه می شود.

کد خبر 1243712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha