سفر دو روزه رئیس جمهور به یزد/ حوزه اطلاع رسانی خدمات دولت در استان نگاه بین المللی دارد

فتاحی با اشاره به اهمیت نگاه ملی و فراملی به اطلاع رسانی سفرهای استانی گفت: حوزه اطلاع رسانی خدمات دولت در استان نگاه بین المللی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، فتاح فتاحی، مشاور رئیس شورای اطلاع رسانی دولت امروز در جمع خبرنگاران یزدی حاضر شد و در خصوص سفر رئیس جمهور به استان یزد مطالبی را ارائه کرد.

 

وی  با اشاره به سفر دو روزه رئیس جمهور به استان یزد در روز 23 دیماه سالجاری گفت: این سفر با حضور اعضای هیات دولت و به مدت دو روز در استان یزد انجام می شود.

 

فتاحی گفت: راهبرد سفر رئیس جمهور خدمت به مردم است و امیدواریم در اطلاع رسانی نیز این نکته مدنظر باشد.

 

وی افزود: ما خادمان مردم هستیم  و باید نشان دهیم دولتی که پای کار مردم است در عمل نیز می تواند آن را نشان دهد.

 

فتاحی بیان کرد: حوزه های دانش بنیان، آب رسانی و مسکن به عنوان حوزه هایی هستند که دولت سعی کرده کارهای روی زمین مانده را انجام دهد و اقدامات خوبی نیز در این زمینه انجام شده که باید اطلاع رسانی شود.

 

وی ادامه داد: عملکرد رسانه  علاوه بر استانی شدن در حوزه ملی نیز مورد توجه است و صرفا نباید نگاه داخلی داشته باشیم بلکه باید توجه کنیم که حتی در حوزه بین المللی نیز این اخبار رصد می شود.

 

وی با اشاره به حضور هیئت دولت در استان نیز گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان تعدادی از وزار نیز در این استان حضور می‌یابند و نشست هیئت دولت در استان یزد برگزار خواهد شد. البته دیدارهای مردمی وزرا نیز خواهیم داشت.

 

فتاحی بر انعکاس مطلوب این سفر و اقدامات و مصوبات هیئت دولت به استان تأکید کرد و گفت: خوشبختانه پروژه‌های خوبی قرار است همزمان با سفر ریاست جمهور مورد بهره‌برداری قرار گیرد که فعالیت محتوایی رسانه‌ها برای معرفی هرچه بهتر این طرح‌ها ضروری به نظر می‌رسد.

 

کد خبر 1243714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha