نگاه هنرمندان فرامرزی و بین المللی باشد/هنر و رسانه حد و مرز ندارد

برمهانی با بیان اینکه هنر و رسانه حد و مرز ندارد گفت: نگاه هنرمندان فرامرزی و بین المللی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت ، محسن برمهانی امروز ( یکشنبه، ۱۱دی ) در اختتامیه جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت، اظهار کرد: جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت فرصتی مغتنم برای شناسایی استعدادهای این حوزه است.

 

معاون سیمای صدا و سیما با بیان ظرفیت‌های خوب گیلان و کشور در تولید آثار هنری گفت: شرایط برای تولید آثار هنری و فرهنگی بایستی تسهیل یابد.



وی با تاکید بر گسترش وسعت نگاه هنرمندان در تولید آثار هنری، خاطرنشان کرد: هنرمندان باید نگاه بین المللی و فرامرزی داشته باشند تا بتوانند راحت با مردم سخن بگویند.



برمهانی با بیان اینکه در شرایط جنگ شناختی و ترکیبی هستیم، تصریح کرد: در چنین شرایطی زبان هنر و رسانه در جهت دهی افکار عمومی نقش مهمی دارد و تکلیف هنرمندان در این بخش بسیار سنگین است.



وی با بیان اینکه هنر و رسانه حد و مرز ندارد، افزود: نگرش وسیع آثار هنری منجر به اثرگذاری بیشتر می‌شود و این مهم باید در تولید آثار هنری لحاظ شود.



معاون سیمای صداوسیما با اشاره به محدودیت‌های تولید آثار هنری در غرب و اروپا به عنوان مدعیان دموکراسی و آزادی بیان، اضافه کرد: آثار هنری در غرب بر اساس سیاست‌های فکری و اندیشه‌ای آنها تولید شده و کمتر فیلمی در خصوص مشکلات اجتماعی و فرهنگی آنها ساخته می‌شود.



وی ادامه داد: تولید آثار هنری فاخر و محتوای اعتقادی و فرهنگی نیاز ضروری جامعه است.



برمهانی با بیان اینکه کتمان کردن حقیقت یک استراتژیک و رویکرد شده است، گفت: دشمن تلاش می‌کند با ابزار هنری و رسانه‌ای، آثار دروغ به خورد مردم بدهد در چنین فضایی فیلم سازان داخلی در مقابله با این هجمه‌ها نقش محوری دارند.

کد خبر 1243768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha