اتخاذ تدابیر لازم توسط پلیس راه برای تأمین آرامش زوار شهید سلیمانی

سرهنگ رضایی از آمادگی صد در صدی و آماده باش پلیس راه استان در دهه مقاومت خبر داد و افزود: از استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد، فارس و خراسان جنوبی نیز تیم هایی وارد استان شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرهنگ علی رضایی ظهر یکشنبه(11 دی) در نشست خبری از آمادگی صد در صدی و آماده باش پلیس راه استان در دهه مقاومت خبر داد و افزود: از استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد، فارس و خراسان جنوبی نیز تیم هایی وارد استان شدند.

 

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان ادامه داد: 12  تیم از این استان ها در مرزهای ورودی استان همکاری دارند تا زائران حاج قاسم بدون حادثه و با آرامش رفت و آمد کنند.

 

وی با بیان اینکه تا انتهای محورها زائران را همراهی می کنیم و اگر راننده نیاز به خواب داشته باشد، اسکان داده می شود؛ افزود: اتوبوس های زائران را اسکورت و مسئولان اردوها را توجیه کنیم و به متخلفان تذکر می دهیم و نهایت همکاری را در این ایام خواهیم داشت.

 

سرهنگ رضایی با توصیه به زائران حاج قاسم در خصوص پرهیز از رانندگی به هنگام حالت خواب آلودگی؛ اظهار کرد: همراهان مراقبت کنند که راننده خسته و خواب آلود نباشد.

 

وی محور کرمان – سیرجان را دومین محور پرحاثه استان است بعد از کرمان – بم اعلام و بیان کرد: از لحاظ  تعداد فقرات حوادث سیرجان محور اول است و در 30 کیلومتری شهرها حوادث زیادی رخ می دهد و باید روشنائی و نصب تابلوها انجام شود.

 

رضایی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: 29 هزار کیلومتر طول راه های پهناورترین استان کشوراست  و امسال 21  دستگاه خودروی گشت نامحسوس با همکاری فرمانداری ها اضافه شده و به طور میانگین روزانه 20 هزار کیلومتر همکاران در سطح راه های شمال استان گشت زنی دارند.

 

 

وی از وقوع48 درصد حوادث در راه های روستائی خبر داد و افزود: طرح زمستانی پلیس از 20 آذرماه آغاز شده و تا 20 اسفندماه ادامه دارد و 29 گردنه در کل استان وجود دارد.

کد خبر 1243804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha