برگزاری اولین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در آستارا

الوان‌پور از برگزاری اولین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در آستارا خبر داد.

میثم الوان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: اولین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری به میزبانی آستارا در تالار هتل اسپیناس برگزار می‌شود.

 

شهردار بندر آستارا با بیان‌اینکه این همایش و نمایشگاه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر روز (دوشنبه، ۱۲ دی) برگزار می‌شود، افزود: در این همایش صاحب‌نظران حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاران سخنرانی می‌کنند.

 

وی تصریح‌کرد: معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در شهر و برگزاری پنل تخصصی بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری گردشگری شهرستان محورهای نخستین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در آستارا است.

 

الوان‌پور با اشاره به اینکه برپایی این نمایشگاه و همایش گامی مهم در مرحله نخست دستیابی به اهدافی بزرگ است و صنعت گردشگری یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ارکان رسیدن به رونق اقتصادی است،گفت: حضور شهر آستارا در این نمایشگاه، فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های بی‌شمار شهر مرزی و بندری آستارا است.

 

شهردار بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری با مشارکت اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، فرمانداری و شهرداری بندر مرزی آستارا برگزار می‌شود.

کد خبر 1243831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha