برگزاری مراسم شب شهادت شهید سلیمانی و حضرت ام‌البنین(س) در آستارا

امانی از برگزاری مراسم شب شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حضرت ام‌البنین(س) در مسجد عباسیه شهر مرزی بندر آستارا خبر داد.

هاشم امانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: مراسم بزرگداشت شب شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور گسترده مردم انقلابی، ولایتمدار و شهید پرور آستارا در مسجد عباسیه این شهر با سخنرانی سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری، فرمانده سپاه ناحیه آستارا برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری لثارات الحسین(ع) مسجد عباسیه بندر آستارا افزود: این مراسم روز(دوشنبه، ۱۲ دی) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار و در آن خلیل خوبکار مداحی می‌کند.

 

وی با اشاره به برگزاری عزای شب شهادت ام‌العباس(ع)، حضرت ام‌البنین(س) در مسجد عباسیه شهر آستارا، تصریح‌کرد: این مراسم با حضور عاشقان اهل‌بیت(ع) در روز(پنج‌شنبه، ۱۵ دی) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

 

امانی با بیان‌اینکه حجت‌الاسلام درخشانی از کارشناسان علوم دینی و مذهبی از استان قم در این مراسم سخنرانی می‌کند، گفت: شاعر مراسم حسین غفاری اردبیلی است و مهرداد گلکار نیز مداحی می‌کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری لثارات الحسین(ع) مسجد عباسیه بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: در برگزاری مراسم شب شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حضرت ام‌البنین(س) امام جماعت، پایگاه مقاومت بسیج شهید نجف‌یار، امام جماعت و خادمین مسجد و هیئت جوانان محله عباسیه همکاری دارند.

 

 

 

کد خبر 1243862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha