کانون های مساجد استان زنجان، میزبان سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ویژه برنامه های متعددی در قالب محافل انس با قرآن کریم، شب های شعر، مسابقه کتابخوانی و نشست های بصیرت افزایی توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند که از این شهیدان به عنوان شهدای مقاومت یاد می شود.

 

سه سال از شهادت این بزرگ مرد تاریخ ایران سپری می شود و همه ساله ویژه برنامه های متعددی در سوگ این شهید توسط گروه ها و اقشار مختلف مردم به صورت خودجوش برگزار می شود.

 

در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز برنامه های متعددی توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در قالب محافل انس با قرآن کریم، شب شعر، سخنرانی، نشست های بصیرت افزایی و پویش جان فدا به اجرا درمی آید.

 

به همین منظور به همت کانون های فرهنگی وهنری بهشت مسجد زینبیه شهر قیدار محفل انس با قرآن کریم با سخنرانی حجت الاسلام موسوی امامجمعه قیدار روز سه شنبه 13 دی برگزار می شود.

 

میثم محمدی و سید وحید موسوی به عنوان قاری و علی محمدی به عنوان مداح در این محفل حاضر خواهند شد. این مراسم ساعت 17:30 در مسجد زینبیه اعظم قیدار برگزار خواهد شد.

 

محفل انس با قرآن به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) زنجان با حضور جمعی از مردم وبا همکاری هیئت قرآنی منتظران ظهور برپا می شود.

 

به مناسبت سومین سالگردشهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برنامه عصر «شعر وادب» با حضورشاعران شهرستان خدابنده روز دوشنبه 12 دی ماه در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی خدابنده برگزارمی شود.

 

همچنین در مسجد امام حسین(ع) سعدی شمالی زنجان ویژه مراسم سومین سالگرد سردار دلها سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» با سخنرانی سردار حاج محمد اسماعیلی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و نماینده اسبق زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

 

این مراسم امشب 12 دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با نوای  حاج مهدی ژاله خواه در مسجد امام حسین(ع) سعدی شمالی برگزار می شود.

 

در کانون فرهنگی و هنری افق مسجد امام رضا(ع) اسلام آباد زنجان نیز مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی سرهنگ محسن سهندی فرمانده سپاه ناحیه زنجان و مداحی جلیل محمدی، رحیم تاران و مهدی امیری امشب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

 

محفل انس با قرآن در مسجد جامع روستای چاپوق نیز از دیگر برنامه های ویژه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی است که روز شنبه 13 دی ماه ساعت 14 با حضور جمعی از اهالی روستا برگزار خواهد شد.

کد خبر 1243903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha