امروز خط مقابله با دشمن، مکتب و اندیشه شهید سلیمانی است

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: امروز خط مقابله با دشمن، مکتب، راه و اندیشه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی است و باید سعی کنیم هر کدام یک حاج قاسم برای رهبری و جامعه باشیم.

حجت الاسلام کاظم حریف در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، ضمن گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهارکرد: باید تمام آحاد جامعه ادامه دهنده راه این شهید باشند، ایشان شخصیتی است که تا ابد زنده است زیرا که با تفکر و اندیشه ای که داشتند مکتبی ایجاد کردند که جهانی شد.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان عنوان کرد: این شهید بزرگوار یک جریان در جهان ایجاد کرد که محور مقاومت شکل گرفت و باعث شد در مقابل مستکبرین این جبهه شکل بگیرد، امروز دشمنان پس از شهادتش هم از وی هراس دارند زیرا جریانی شکل گرفته که پس از شهادتش هم ادامه دارد.

 

حجت الاسلام حریف خاطرنشان کرد: نسل امروز دهه 90 و 80، الگویشان حاج قاسم است و عهد می بندند با حاج قاسم یکی باشند، ایشان در خط ولایت بود و باید مکتب این شهید عزیز تقویت شود و با برگزاری مراسم ها، یاد ایشان روز به روز پررنگ تر شود.

 

وی با اشاره به ویژگی ها و شخصیت بارز شهید سلیمانی اضافه کرد: وی وظیفه گرا بود و به دنبال وظیفه، خدمت به مردم، کشور و دین بود، خالصانه کار می کرد و شجاعت بسیارش دل دشمن را می لرزاند، دشمن همیشه از اسم و نام ایشان هراس داشت.

 

وی تصریح کرد: توکل و توسل بالا به خدا از مهم ترین خصیصه های شخصیتی ایشان است، مدیریت و تدبیر با تفکر و اندیشه بالایی که ایشان در میدان های جنگ داشتند از علل اصلی پیروزی بود، ایشان نقش مهی در تاریخ انقلاب اسلامی داشتند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان بیان کرد: امشب همزمان با نماز مغرب و عشاء مراسم محوری یاد و گرامیدشت شهید سلیمانی در امامزاده نقی الهادی(ع) و سایر مساجد سطح شهری و روستایی برگزار می شود که همراه با سخنرانی، قرائت قرآن و ذکر مصیب است.

 

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده صورت گرفت. 

 

کد خبر 1243922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha