مدیران با روحیه انقلابی و جهادی مشکلات اقتصادی را حل کنند/ سردار سلیمانی نماد ملت ایران است

سردار معروفی در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی فرمودند شهید سلیمانی از نفسش عبور کرده بود، گفت: سردار سلیمانی پس از شهادت سردار دلها نشد بلکه سردار دلها بود.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از استان همدان،  سردار حسین معروفی  شب گذشته در سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزارشد، با گرامیداشت یاد شهدای مدافع امنیت گفت: انقلاب اسلامی توانست قابلیت های زیادی را برای کشور به دست آورد که عزت، شرف، اقتدار، آزادگی و بازدارندگی در مقابل دشمنان از مهمترین آنها هستند.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضفین با اشاره به اینکه ۲۵ میلیون نفر پیکرحاج قاسم را تشییع کردند، افزود: این تشییع انتقام از نظام سلطه بود و امپراتوری رسانه ای را که به دنبال تصرف ذهن مردم بود، شکست داد.

 

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی کاملا مردمی و خودجوش بود تأکید کرد: مردم به تبعیت از امام خود ۹ دی را خلق کردند، آنها وقتی دیدند دشمنان کشور ما را به لبه پرتگاه آوردند، قیام کردند و این بصیرت ملت ایران است.

 

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در سال ۹۶، ۹۷ و ۹۸ نیز دشمنان هرچه علیه کشور و نظام تلاش کردند مردم آنها را با بصیرت خود خنثی کردند اظهار کرد: در سال ۹۸ حاج قاسم را شهید کردند تا قلب جهان اسلام از کار بیفتد اما ۲۵ میلیون نفر از مردم با هر نگاهی زیر پیکر مطهر او را گرفتند که این نرم‌افزار انتقام از دشمنان و نظام سلطه بود.

 

 

وی با بیان اینکه دشمن بارها برای تجزیه ایران اقدام کرد اما ملت ایستاد و ترفندهای دشمن را خنثی کرد افزود: در یک اجماع جهانی بلوک شرق و غرب جمع شدند تا انقلاب را نابود کنند بنابراین صدام را مامور این کار کردند اما مردم با دست خالی اما با اتکا به خدا و اهل بیت(ع) با همه اقوام و گروه‌های سیاسی و مذاهب هشت سال در یک جنگ نابرابر مبارزه کردند و در نهایت پیروز شدند.

 

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه دشمنان در مقابل عظمت ملت ایران زانو زدند گفت: ملت تمام تلاش خود را برای مقابله با دشمنان به کار بست و به سطحی رسید که دشمنان ما امروز باور نمی‌کنند در عرصه‌های بزرگی چون هسته‌ای و موشکی و هوافضا و نانو و... به موفقیت رسیده باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه برای خانواده سردار، حاج قاسم ۱۳ دی شهید نشد چراکه در لبنان، سوریه و فلسطین هیچ امیدی به بازگشت ایشان نبود تأکید کرد: بچه‌های حاج قاسم یکبار پدر را سیر ندیدند.

 

وی با بیان اینکه حضرت آقا فرمود که حاج قاسم از نفسش عبور کرده بود گفت: از سال ۶۱ حاج قاسم را می‌شناسم او فرمانده، مربی و مراد ما بود، حاج‌قاسم در جبهه مقاومت و بعد از شهادت «سردار دلها» نشد او «سردار دلها» بود.

 

*حاج قاسم همیشه اخلاص در عمل را به ما سفارش می‌کرد

معروفی با تاکید بر اینکه حاج قاسم همیشه اخلاص در عمل را به ما سفارش می‌کرد و آن را با کربلا قیاس می‌کرد بیان کرد: ما برای شهید سلیمانی و مکتب ایشان ۳۰ نظام تعریف کردیم چون نظام اعتقادی، ولایی، سیاسی تا خانواده و شهدا و... که مصداقی بر عملکرد این انسان بزرگ است.

 

وی ادامه داد: حاج قاسم نماد است یعنی نماد همه شهدا، او جهت و مسیر است تا راه را پیدا کنیم، شهید حاج قاسم نماد ملت ایران است.

 

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره اینکه رهبر انقلاب اسلامی فرمودند شهید سلیمانی از نفسش عبور کرده بود، افزود: سردار سلیمانی پس از شهادت سردار دلها نشد بلکه سردار دلها بود.

 

وی با تاکید بر اینکه باید قدر ولایت را دانست، افزود: امروز امتحان نخبگان است و هر کسی منزلتی دارد از انقلاب است و باید آن را به پای ملت بریزد.

 

 

 

کد خبر 1243931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha