محبوبیت سردار سلیمانی از مرزهای جغرافیایی ایران و منطقه فراتر رفته است

سهندی با گرامیداست سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: محبوبیت وی از مرزهای جغرافیایی ایران و منطقه فراتر رفته و لازم است در سالروز شهادت وی، خدمات ایشان را تبیین کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن سهندی، در جمع خبرنگاران از اجرای 240 عنوان برنامه به مناسبت ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: برگزاری یادواره شهدا، نشست‌های بصیرتی، توزیع بیش از 2 هزار بسته معیشتی و پخت بیش از ۱۰ هزار پرس غذا بخشی از این برنامه ها است.

 

فرمانده سپاه ناحبه زنجان به حضور همیشه در صحنه مردم ایران در تمام برهه های حساس انقلاب اشاره کرد و گفت: در حماسه 9 دی مردم نشان دادند که ملت همواره بیدار و آماده اطاعت از ولی فقیه است.

 

وی با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم در 9 دی موجب خنثی شدن فتنه های دشمن شد، گفت: مردم ایرام در بین تاریکی ها نور انقلاب و رهبری را پیدا کرده و به سوی آن حرکت کردند.

 

این مسئول به سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: محبوبیت وی از مرزهای جغرافیایی ایران و منطقه فراتر رفته است و لازم است در سالروز شهادت وی، خدمات ایشان را تبیین کرد.

 

سهندی به دیگر برنامه های دهه مقاومت در زنجان اشاره کرد و گفت: فضاسازی شهری و محیطی،راه اندازی پویش جان فدا در فضای مجازی ،برگزاری مسابقات فرهنگی ،هنری  و کتابخوانی، اجرای پاتوقی از اجرای گروه های سرود فعال ،برگزاری برنامه های گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی در مساجد و پایگاه های منتخب، توزیع بسته های معیشتی به همت بسیج سازندگی و بسیج کارگری ،توزیع بسته های فرهنگی به همت مرکز آفرینش های هنری بسیج،برگزاری محفل شعر عقیق سرخ و اکران مستند قاسم و فیلم های ارزشی در سطح پایگاه های مقاومت بسیج نمونه ای از این برنامه هاست.

کد خبر 1243936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha