مادحین، هنر خود را در مسیر بصیرت افزایی مخاطبین به کار گیرند

به گفته حجت الاسلام شجاعی، هیئات مذهبی نقش اثرگذاری در جذب مخاطب بالاخص جوانان فعال دارند از اینرو باید از هنر خود در مسیر بصیرت افزایی مخاطبین استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام شجاعی امروز در همایش مادحین ابهر با اشاره به جایگاه هیئات مذهبی در معرفت افزایی گفت: مادحین باید از هنر خود در مسیر بصیرت افزایی مخاطبین استفاده کنند.

 

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر با اشاره به نقش مادحین اهل بیت بالاخص در عزاداری های ماه محرم، گفت: مداح باید با رفتار خود و سرودن اشعار متناسب با جایگاه معصومین، مجلسی در شان اهل بیت(ع) برپا کند.

 


وی با بیان اینکه مادحین الگویی برای جوانان هستند و رفتار آنان مورد توجه مخاطب است، خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی در کنار برگزاری مراسم عزاداری به عنوان گره گشا در جامعه هستند و باید در جذب جوانان به این محافل کوشا باشند.

 


این مسئول بر ضرورت برگزاری جلسات صمیمی مادحین با مخاطبین بالاخص جوانان گفت: چه اشکالی دارد در این جلسات صمیمی به ذکر مصائب اهل بیت پرداخت.

 


وی همچنین به نقش بی بدیل هیئات مذهبی و مداحان در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره و خاطر نشان کرد: لازم است هیئات مذهبی، مداحان، مبلغین و مبلغات دینی ضمن اقامه عزای حسینی، ولایت پذیری را سرلوحه کار خود دانسته و از افراط و تفریط پرهیز نمایند.

کد خبر 1243944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha